ockero Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 när det hände mig så hadde mitt grafickkort blivit steckt det hadde blivit bränt det va en svart fläckt på den Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Stängs programmet ner så kanske det visar sig i programloggen. Prova att kolla där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
prophet Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 Damma lite, så skall du se att det kommer ordna sig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PunkArne Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Du kan beskriva problemet bättre. "sedan blir skärmen svart, musiken slutar, mina kompisar på Skype påstår att de slutar höra mig, men att jag fortfarande var online på msn/skype etc" Musiken slutar? Har du inbyggda högtalare och mikrofon i skärmen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zuakje Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Nu vet jag vad det är.. grafikkortet är sönder, testade att köra med mitt gamla kort, det funkar, inte med detta nu.. aja tack för allt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.