elin1101 Skrivet 12 April 2009 Rapport Dela Skrivet 12 April 2009 Ett spel som säkert alla känner till =) ... men är det någon som spelar det? Jag gör det. Heter syster & ligger i div 6, mitt lag har dock ingen form just nu så de går inte så bra :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ShadowZelda Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Jag spelade för ett tag sen. Har lagt av... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Spelar just nu, div 8,1 ngt. Hade en på 7 innan sen slutate jag :P Vann 5-1 senaste serie matchen, användar namnet är agsbgs om du vill lira mot mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Lirade det ett tag.. Men kör LiveHockey istället eftersom det är mycket mer simpelt upplagt =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Managerzone Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Tjaa!!! jag har spelat managerzone, jag lågi div: 3 sen blev det svårare och svårare men jag kan ett fusk som gör att man vinner 6 matcher i rad oavsätt vem du möter!!! man kan göra om det flera gånger ( inte bra en gång) om du vill ha fusket medela mig :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.