Dezen Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Ja detta va ju precis vad fuska.se behövde... <_< jag fattar inte riktig...men gissar på att han tror att det inte behövs. :huh: Hmmm...kollade på dina stats...LLÅÅGG prayer och mage för din ComBat LeVeL. <_< P.S kan väll ha en egen i mitt inlägg. Idag:13 APRIL: http://www.draynor.net/race/mistynight/female-male/firemaking_skillcape-defence_skillcape/firemaking-defence/60-70/Miss_rangez-Razmus89.gif Mina Mål på rs accen och blev nästan klar med min andra RSMV! Nubkaqe, dom som är f2p behöver väl inte högre prayer än 43? -.- ....43 prayer kan knappt hindra en pjer <_< du hinner ha på den typ 1 minut sen är prayern slut och men hinner inte loota och spring den ger typ inte 100% skydd bara typ 20%. ofta man protectar i över 1min mot en pjer? och btw så ger den 50% protection =) Nej, det är 40%.The protection Prayers will always work against monsters. The Prayers do work against other players, but it will reduce the damage you receive by 40%. Typo ;) Låtsas vi ^^ men jag va iaf närmst ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
show2time Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 euhm var är bloggen då? :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 euhm var är bloggen då? :)Bloggen är denna tråd, hon har bara inte gjort så mycket arbete ännu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg