Var på en spelträff som ett annat forum arrangerade förrut, grymt kul fast medelåldern var 19-20 så det vart fest med alkoholdrycker efter 23 och då fick dem yngre gå. Svårt att arrangera något med så spridda åldrar som fuska har så det blir roligt och inte stelt :S
Alla På Fuska... Träffas?
Det skulle vara kul, men om alla skulle festa någonstans skulle det bli lite jobbigt. Förresten måste det ju vara vakter överallt, jag tror att det finns personer som... öh... inte är så snälla. Jag håller med Xade, tror att många kommer dricka sig fulla. Jag tex skulle kunna vara en 40 årig knäppis som bara vill vara elak mot andra. Nä, jag skoja bara. Tror inte att det passar en tjej på elva år som jag. Annars skulle det vara kul men det kommer bli tufft. Tyvärr.
Spela roll, förstår inte varför vi ens diskuterar detta längre.
1. Ingen vill hålla i det.
2. Även om någon skulle vilja hålla i det skulle det inte vara många som skulle ha kommit.
3. De medlemmar som säkert skulle ha kommit skulle inte varit några roliga pers.
4. De som träffades skulle säkert vara tysta och tillbakadragna mot varann eftersom jag antar att folket på detta forum är såhär -.-
5. Det skulle blivit krångligt eftersom det är så blandade åldrar.
↗ till inläggetDet är därför jag tycker att man ska träffas i mindre grupper på lokal nivå med ungefär samma ålder. t.ex. Jag, WASD, FP och Fkatt (kanske någon mer) skulle kunna dra till liseberg här i gbg nån gång, vi behöver inte dra ihop +200 pers i nån feting lokal och lana på ett specifikt ställe i sverige. men detta förslag kanske är lite OfT? Aja whatever.Spela roll, förstår inte varför vi ens diskuterar detta längre.
1. Ingen vill hålla i det.
2. Även om någon skulle vilja hålla i det skulle det inte vara många som skulle ha kommit.
3. De medlemmar som säkert skulle ha kommit skulle inte varit några roliga pers.
4. De som träffades skulle säkert vara tysta och tillbakadragna mot varann eftersom jag antar att folket på detta forum är såhär -.-
5. Det skulle blivit krångligt eftersom det är så blandade åldrar.
Men om jag var med så skulle jag prata helatiden! :D
Alltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
Men visst, typ, alla verkar ju anti så...
↗ till inläggetJag är inte anti. jag tror bara inte det kommer funka.Alltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
↗ till inläggetAlltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
Jaaag är inte det! :D Kan inte all komma till Gävle så kan vi ha fest typ!? :P
Skulle vara kul, men att fara från Norrbotten till Örebro är ju bara dyrt. Men skulle det vara kul om det var i Luleå/skellefeå
↗ till inläggetJa, disco, alla tar på sig jääätte fina kläder (helst glittriga) och kom ihåg ingen alkohol asså!11!! Vad tycker ni vi ska ha för snacks? jag gillar chiiipsss1!11one och fanta e ju as gott!1↗ till inläggetAlltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
asåsåå fest juu
↗ till inläggetHellre gävle än örebro..↗ till inläggetAlltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
↗ till inläggetJa, disco, alla tar på sig jääätte fina kläder (helst glittriga) och kom ihåg ingen alkohol asså!11!! Vad tycker ni vi ska ha för snacks? jag gillar chiiipsss1!11one och fanta e ju as gott!1↗ till inläggetAlltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
asåsåå fest juu
Jag gillar fanta+sprite i ättika! men är det någon som gillar idén med disco? :D
↗ till inlägget↗ till inläggetAlltså, jag tror jag får internet snart, men nu ska jag iväg till frankrike också, men när jag är tillbaka så kan jag ta tag i det här igen. Det låter rätt smart iofs med att träffas i mindre grupper, men det är fortfarande inte samma sak?
Ja, disco, alla tar på sig jääätte fina kläder (helst glittriga) och kom ihåg ingen alkohol asså!11!! Vad tycker ni vi ska ha för snacks? jag gillar chiiipsss1!11one och fanta e ju as gott!1
asåsåå fest juu
Jag gillar fanta+sprite i ättika! men är det någon som gillar idén med disco? :D
Spammar du för FM, eller för att du efterbliven?
Taeckie: Är inte anti, är realistisk.
Neeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco!
Föressten får man FM i fuska.se forumet nu? :o
Men om alla hatar idén med disco så kan vi väll åka till gröna lund eller något? Fasst jag vet inte om jag vågar, alla knarkungar bor i Stockholm :( iaf vad jag har hört :P
↗ till inläggetNeeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco!
Men om alla hatar idén med disco så kan vi väll åka till gröna lund eller något? Fasst jag vet inte om jag vågar, alla knarkungar bor i Stockholm :( iaf vad jag har hört :P
lol nej, wtf!
↗ till inläggetNej nej.. Det är rosengård du tänker på. :lol:Neeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco!
jag måste ju åka 3 mil isåna fall...
PS: titta på min ålder........
↗ till inläggetskulle jag, en äkta GBG:are, åka upp till Sveriges rövhål för att gå på gröna lund när jag har en halvtimma till Liseberg!? AHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! nje, det funkar inte att samla massa folk från hela Sverige, det är för orealistiskt.Neeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco!
↗ till inläggetVarför har någon anmält det inlägget?↗ till inläggetskulle jag, en äkta GBG:are, åka upp till Sveriges rövhål för att gå på gröna lund när jag har en halvtimma till Liseberg!? AHAHAHAHHAHAHAHAHA!!!! nje, det funkar inte att samla massa folk från hela Sverige, det är för orealistiskt.Neeej, men jag tror att alla skulle prata och vara mer glada om det var disco!
Föressten får man FM i fuska.se forumet nu?
Men om alla hatar idén med disco så kan vi väll åka till gröna lund eller något? Fasst jag vet inte om jag vågar, alla knarkungar bor i Stockholm iaf vad jag har hört.
Efter närmare eftertanke skulle det nog inte gå :/