↗ till inläggetDet är bättre, jag har ingen egen dator.Sen behöver det ju inte vara nåt lan ..
Om det blir grillning så är jag förste grillmästare! :)
:D
↗ till inläggetDet är bättre, jag har ingen egen dator.Sen behöver det ju inte vara nåt lan ..
:D
↗ till inläggetSen behöver det ju inte vara nåt lan ..
Eh, vi hjälper varandra, jag har Mvg i hemkunskap =D
Jovisst xd bara lite sköjj där
(:
Men jag har inget internet än, men jag ska försöka hålla koll på det här, och så kan jag kolla runt efter plats och vad man skulle kunna göra, hur man skulle kunna få in pengar på det osv. Men är det någon mer än Raeven som skulle komma om man fick det här genomfört?
Det är ju bara att bestämma en datum och en plats och se hur många som kommer, vi måste inte hyra lokal med kräftskiva och komma i kostym.
Vart skall det vara då? Alla bor ju helt utspritt ju. Verkar ganska omöjligt för mig. Det är ju ganska många personer som ska dra till DH summer, då kan man ju bara bestämma träff där istället.
↗ till inläggetKlart, men svårare.. Men är det någon här som är villig att hålla det? :o↗ till inläggetDu kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;)
Men DH är ju enklaste att komma till.
Jo, jag visste redan, och har redan fattat på nytt att DH är enklast, men det är ju inte samma sak, det blir annorlunda om det "bara" är fuskare. Right? :)
Isåfall kanske ni borde säga det här i tråden.
Offtopic: Fuskare nu! :D
har för mig det va ngt sånt här i KG för 1000 år sen där ngr skulle träffas. 2/10 kom typ...
Det diskuterades om det i KG men jag tror bara det blev jag och FuskKatten som träffades på Liseberg, bara 2 pers alltså.
Skulle vara kul men vem ska hålla i allting då?
↗ till inläggetskrev det innan dig =) så det va bara 2. bättre att alla skaffar skype så snackar man där.Det diskuterades om det i KG men jag tror bara det blev jag och FuskKatten som träffades på Liseberg, bara 2 pers alltså.
Aha, men ni gjorde inte så mkt av det? Berättade det för alla? Eftersom inte så många kom..
För jag tror det kan bli bra många mer än 2 personer om man gör det nu.
Var kommer DH vara? Jag bor i västerbotten, det ska helst inte vara typ i malmö :(
↗ till inläggetSluta skriv Ot!.Var kommer DH vara? Jag bor i västerbotten, det ska helst inte vara typ i malmö :(
↗ till inläggetJo, det var smart.↗ till inläggetbättre att alla skaffar skype så snackar man där.Det diskuterades om det i KG men jag tror bara det blev jag och FuskKatten som träffades på Liseberg, bara 2 pers alltså.
Ähh, skit i örebro, DH dylikt, vi kan klämma in oss i mitt sovrum. ^_^
MEn alla säger sina skype kontakter så bestämmer vi en dag och prata :)
min : lujji94
↗ till inläggetMen tänk om man inte använder skype då?MEn alla säger sina skype kontakter så bestämmer vi en dag och prata :)
min : lujji94
Använder inte heller skype.
Tror fortfarande inte att alla skulle kunna komma, vi bor så utspritt allihop. Men visst, några kan ju träffas, men troligen inte alla på en gång.
Skypenamn: Edwonx
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in