💬
Logga in
Fuska.se

Alla På Fuska... Träffas?

121 svar · startad

Nivå 6 · Fuskare

Jojo, men det gör väll inte så mkt? Men det beror ju i stort sett till 100% om Admin vill göra det eller inte.

Jamen, om man säger så att admin inte behöver hålla i det då? Så slipper han om han inte vill. Någon annan kan ju hålla i det visserligen inte jag om man måste hyra lokal och så vidare, då jag är 15 år :huh:

Nivå 6 · Fuskare

Och medel åldern här är 13-14 år ;) Blir nog inte mkt av det om inte han gör det hela.

Det är en kul idée men jag tror det måste vara Admin som håller i det.

Senast ändrad:

Jo, det iofs. Men jag tror ändå det går att fixa serru. Jag är så pepp på det här :D

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget

Jo, det iofs. Men jag tror ändå det går att fixa serru. Jag är så pepp på det här :D

Partyparty ftw? :D Mjo det är kul, men Admin får nog kika på det, om han tittar till denna tråden senare.

Hoppas han kollar då. Menmen... nvm.

Nivå 13 · Mästerfuskare

f*n det vore nice!

Skulle vara jävligt kul om det gick :D

Nivå 6 · Fuskare

En fuska träff skulle fungera om det finns tillräckligt med medlemmar som kommer samt om admin orkar hålla i en. Lan skulle vara perfekt. Problemet med pengar skulle vara superenkelt å fixa om varje medlem som drar till träffen betalar lite.

Annars kan man ju träffas på DH, vilket skulle vara mycket enklare (;

Taeckie: PM:a admin då.

Senast ändrad:

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

En fuska träff skulle fungera om det finns tillräckligt med medlemmar som kommer samt om admin orkar hålla i en. Lan skulle vara perfekt. Problemet med pengar skulle vara superenkelt å fixa om varje medlem som drar till träffen betalar lite.

Annars kan man ju träffas på DH vilket skulle vara mycket enklare (;

Kanske låter n00b men vet inte, men vad är DH?

dreamhack :P

↗ till inlägget

Annars kan man ju träffas på DH, vilket skulle vara mycket enklare (;

Taeckie: PM:a admin då.

funderar på det, men har inget nät, kommer inte kunna se hans svar ... "/

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget

dreamhack :P

Jaja, det är ju självklart :P
Nivå 10 · Veteranfuskare
↗ till inlägget

Vad gör det så svårt att genomföra det? Jag förstår inte grejen. visst, först ta ett lån.. och så vidare. Okej, jag fattar.

Tror ingen är tillräckligt förälskad i detta forum för att peppa fest många mil åt helvette :)
Nivå 6 · Fuskare

Du kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;)

Men DH är ju enklaste att komma till.

13 Apr 2009
Nivå 11 · Veteranfuskare

jag har faktiskt träffat en del medlemmar från fuska.se irl o de va coolt. försökte för ett par år sen också dra ihop ett par fuska.se-träffar men det är alltid svårt då åldrarna är olika (vissa får åka, vissa får inte) och ibland måste man resa hela sverige etcetc.

men att träffa enstaka personer är ju inte speciellt svårt.... har bestämt träff med nessen (numera pollenallergi), boffaroffe och andra och de har varit roligt. för ett par veckor sen sprang jag på nacho (intro?) i hässleholm. :]

↗ till inlägget

Du kan ha sant, men vem vet, det finns många på Fuska, endel kanske vill ;)

Men DH är ju enklaste att komma till.

Jo, jag visste redan, och har redan fattat på nytt att DH är enklast, men det är ju inte samma sak, det blir annorlunda om det "bara" är fuskare. Right? :)

Nivå 4 · Lärling

varför ska tvunget admin hålla i det? ;p

vill ni ha en sådan här tillställning får ni nog vara beredda på att hålla i trådarna själva

Nivå 11 · Veteranfuskare

Admin kan bjuda på fika.

Nivå 10 · Veteranfuskare

OM det blir nåt så kommer jag, det kan ni ge er på, och jag är beredd att ta med mig en hundring eller två :)

↗ till inlägget

varför ska tvunget admin hålla i det? ;p

vill ni ha en sådan här tillställning får ni nog vara beredda på att hålla i trådarna själva

Jag säger ju det, oc jag håller gärna i det, men jag vill veta om några är på och så. Skulle bli lite väl fail om det bara kom typ... 2 st.

↗ till inlägget
OM det blir nåt så kommer jag, det kan ni ge er på, och jag är beredd att ta med mig en hundring eller två :)

Bra :D

Nivå 10 · Veteranfuskare

Sen behöver det ju inte vara nåt lan ..

Om det blir grillning så är jag förste grillmästare! :)

Vill du vara med i diskussionen?

Bli medlem Logga in