prophet Skrivet 17 April 2009 Rapport Skrivet 17 April 2009 http://www.fuska.se/forum/Aprils_Datorpake...a_-t118527.html GAMER-Budget, med montering om det krävs. Citera
Sidney Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Skrivet 19 April 2009 Beställde den för 3 995:- från Rerolve-it nyss. Blev ~4400:- inkl. frakt. De kommer med Ubuntu och Wine så jag tänkte bara ställe en fråga om det. Det finns ju Skype till både Linux oxh XP/Vista. Ifall jag fixar Skype till Ubuntu, kan jag prata med det som sitter med Skype på XP/Vista? Citera
Gimcor Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Beställde den för 3 995:- från Rerolve-it nyss. Blev ~4400:- inkl. frakt. De kommer med Ubuntu och Wine så jag tänkte bara ställe en fråga om det. Det finns ju Skype till både Linux oxh XP/Vista. Ifall jag fixar Skype till Ubuntu, kan jag prata med det som sitter med Skype på XP/Vista? Yup, det lär funka utan problem. Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Beställde den för 3 995:- från Rerolve-it nyss. Blev ~4400:- inkl. frakt. De kommer med Ubuntu och Wine så jag tänkte bara ställe en fråga om det. Det finns ju Skype till både Linux oxh XP/Vista. Ifall jag fixar Skype till Ubuntu, kan jag prata med det som sitter med Skype på XP/Vista? Borde fungera Citera
Sidney Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Skrivet 19 April 2009 Bra, hoppas ni har rätt. Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.