Evolution Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 :unsure: vet nån hur man får vulpix? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 :unsure: vet nån hur man får vulpix? man hittar den på berget mt.pyre! på! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Tack! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 JGamer är BÄST!BÄST!BÄST!på pokémon alltså!!! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Tack! Har du hittat den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 snart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 0012 Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 jag är bäst på pokemon synd att jag inte såg inlägget om du har en eld sten använd den till vulpix så blir det nailtains jag gjorde så Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JGamer Skrivet 7 April 2004 Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 Bra! Behöver du hjälp med nåt annat så kan du PM:a mig! ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Evolution Skrivet 7 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 7 April 2004 ok Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg