Yamio Skrivet 14 April 2009 Rapport Dela Skrivet 14 April 2009 (redigerat) Hejsan! nu är det brottom för jag orkar inte vänta hur länge som helst :( Jag har spelet pokémon blue resuce dungeon och kommt rätt så långt i en grotta B65 tror jag det är men iallafall, jag hamnade i ett monsterhus utan några bär kvar så jag kunde inte fylla på liv och alla pp var slut så jag dog.. Och behöver nu räddas. säg till när ni har tid lösenordet/password: P.s när det står (F) så menar jag tecknet för tjej och när det står (M) menar jag tecknet för kille så ingen parantes när ni skriver lösenordet och inte bokstav heller! Och inga mellanslag jag gör bara det här så det blirr lättare att se :) P+?N(M) KRSOF1?? 51C?3 ?X??? ?HS-K?8? ?+8H? ??S?- C4??QJ?? PW5R ... (tre punkter i luften) När det är O så vet jag inte om det är O eller 0 så prova med båda men jag antar att det är O. Tack på förhand ! :) Redigerat 14 April 2009 av Yamio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Jag håller på nu... Är på våning 14. EDIT: Får fortsätta senare idag... Redigerat 15 April 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 15 April 2009 Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 Räddad! P+?♀♂ KPN0F1?6 41C?3 ?X-?1 ?HT-K?8♂ ?+8H? ?WS?- C4??QJ4? PW5R… På våning 54 mötte jag Mew... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yamio Skrivet 15 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 15 April 2009 (redigerat) Räddad! P+?♀♂ KPN0F1?6 41C?3 ?X-?1 ?HT-K?8♂ ?+8H? ?WS?- C4??QJ4? PW5R… På våning 54 mötte jag Mew... Gjorde jag med ^-^ Men tack så mycket jag skickar ett thank You mail :D För att få det måste du slå in följande "password" P+H♀♂ KPY0F1?6 N1C?3 ?X-?1 ?HT-K?8♂ ?+8H? 0WS?- C4??QJ44 PW5R... Klarade alla 100 våningarna, tack ^-^ Hade ett uppdrag nästan högst upp ^^' Redigerat 15 April 2009 av Yamio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 EN sak fattar inte jag: hur räddar man varandra och de? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 EN sak fattar inte jag: hur räddar man varandra och de?Man ger lösenord till den andra, som den stoppar in i sitt spel. När den har räddat den andra får man ett räddnings-lösenord som man ska ge till den andra. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoshi_power Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 aha tack :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg