Sportlov Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Affli fungerar inte på pvp längre eftersom att man inte kan feara någon, och alla går på warlock så fort de ser en.. Jo,jo,nej B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Ny PvP Samma fast om man har Hitcapen Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Ny PvP Samma fast om man har Hitcapen Kommer inte att fungera alls. Kör affli eller full destro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Ny PvP Samma fast om man har Hitcapen Skulle nog funka. Shadofury ftw Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tack Sportlov, känns skönt att någon äntligen holler med om mina idéer P: Orkar inte slösa pengar på att speca om i onödan hela tiden.. hehe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Ny PvP Samma fast om man har Hitcapen Skulle nog funka. Shadofury ftw Tack Sportlov, känns skönt att någon äntligen holler med om mina idéer P:Orkar inte slösa pengar på att speca om i onödan hela tiden.. hehe Nej lol, det kommer inte att fungera alls, har du tänkt spamma SB hela tiden eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 lol nej, kom på det så jag sket i SE eller vad det nu heter, så här ser den ut nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 lol nej, kom på det så jag sket i SE eller vad det nu heter, så här ser den ut nu.Om du vill spamma incinerate så ska du specca destro. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 lol nej, kom på det så jag sket i SE eller vad det nu heter, så här ser den ut nu.Om du vill spamma incinerate så ska du specca destro. Daniz, har du gjort en spec till han eller ? Om inte, gör det direkt så slipper han gissa sig fram :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Daniz Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Destruction PvP Affliction PvP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zitroz Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Affliction fungerar inte längre i PvP imo, min spec som jag postade tidigar fungerar fin fint! Tog en affli lock som fearade mig 3ggr medans jag bara använde death coil mot den en. Dock dog jag typ precis efter när de sista dot:sen drog ut men hon fick inge honor för det! 8D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Affliction fungerar inte längre i PvP imo, min spec som jag postade tidigar fungerar fin fint! Tog en affli lock som fearade mig 3ggr medans jag bara använde death coil mot den en. Dock dog jag typ precis efter när de sista dot:sen drog ut men hon fick inge honor för det! 8DMan kan inte anta att en spec är bra för att man tog nån 1v1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg