Hoppa till innehåll

Mobil!


MrJesper
 Dela

Rekommendera inlägg

Mhm, men om den dör efter 2 månaders smsande, så kan jag säga till dig att kvaliten suger hårt :>

Den ska klara MYCKET mer än så, och även om du inte smsar, så kmr den gå sönder.

Jag har flera st som har "smsat sönder" sina mobiler. Dem som gör det brukar oftast inte vara rädd om telefonerna. Mobilen jag hade förr var Nokia 5220. Fast pappa snörde in den i tvättmaskinen... Fast 5220 Ägde!!
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • 2 veckor senare...

Asså Av dina förslag vet jag ej fast köp en Sony Ericsson W959 Den äger fett mkt!

Det är en musikmobil Och om du köper En som INTE är begagnad så får du med 2 gm minneskort för det är en musikmobil som behöver mkt minne för Musik ;)

 

Den har 4 spel:

Extreme air snowboarding (Snowboard spel)

Guitar rock tour (Det är typ som Guitar hero/Rock band Man använder knapparna 4,5,6)

Quadrapop (Det är som tetris fast färger)

Racin Fever GT (Bil spel)

 

 

Och det är en WALKMAN Mobil!

http://www.phonesreview.co.uk/wp-content/phoneimages/2008/07/sony-ericsson-w595-pic-11.jpg

 

 

 

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

iPhone e så j*vla mkt enklare o snabbare att använda tex trycka på skärmen på 5800 så måste man hålla inne innan den registerar iPhone bara swoossh när man nuddar

 

grymt trög i huvet igår

 

 

menar bar att iPhones pekskärm är 200 ggr bättre än nokias, och större

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...