OpeningTitles Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Alltså jag har problem med att få HD på runescape behöver hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Du måste ha tryckt fel. Klicka bara på HD-knappen när du är vid menyn, gör inte några inställningar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag gör det! Inget funkar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Jag gör det! Inget funkar. Din plåtlåda orkar väl inte med HD :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Vadå ska man ha en Smal skärm :S? Jag har en tjock det är väl inget fel med det? Såhär tjock är min skärm Redigerat 16 April 2009 av 1xon1 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreaxxD00d Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Err.. Plåtlådan!! inte plastlådan :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Err.. Plåtlådan!! inte plastlådan :P Man kan ha plast också på chassit hela mitt är gjort i plast typ. (Fast det e ju klart. Jag har alienware chassi o de är nog rätt omöjliga att forma med plåt. ;) ) Var bara tvungen. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Alltså.. Allt du behöver är ett bra grafikkort. Om inte ditt grafikkort är tillräckligt bra för att du ska kunna köra i HD, så får du upp detta medelande. Vad för ett grafikkort har du? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vendetta Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Skaffa senaste Java. Uppgradera drivrutiner. Skicka 500 fm till mig. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 16 April 2009 Rapport Dela Skrivet 16 April 2009 Vadå ska man ha en Smal skärm :S? Jag har en tjock det är väl inget fel med det? Såhär tjock är min skärm Menar du såhär: http://stevestechguide.com/pictures/CRT-Monitor.jpg ? :lol: x1000 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 aa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg