swagzter Skrivet 16 April 2009 Rapport Skrivet 16 April 2009 Hejsan! När jag trycket på CTRL ALT DELETE så ser jag aktivitetshanterarent ikon nere i högra hörnet, men den öppnas inte och datorn bli jätte seg. Säker på att det inte har med min hårdvara att göra, eftersom att jag har 4gb ram, 512mb grafikkort och tripple core 2.10 Ghrz Processor. Har även testat att öppna Aktivitetshanteraren i CMD! Datorn uppdateras även (en liten ikon nere i hörnet, där det står att Windows Uppdaterar). Ikonen kan man varken klicka eller höger klicka på, och den verkar ha fastnat på 59% .. VÄLDIGT TACKSAM FÖR SNABB HJÄLP! Thank's in advance! Citera
Gäst Justfiwi Skrivet 16 April 2009 Rapport Skrivet 16 April 2009 Hejsan! När jag trycket på CTRL ALT DELETE så ser jag aktivitetshanterarent ikon nere i högra hörnet, men den öppnas inte och datorn bli jätte seg. Säker på att det inte har med min hårdvara att göra, eftersom att jag har 4gb ram, 512mb grafikkort och tripple core 2.10 Ghrz Processor. Har även testat att öppna Aktivitetshanteraren i CMD! Datorn uppdateras även (en liten ikon nere i hörnet, där det står att Windows Uppdaterar). Ikonen kan man varken klicka eller höger klicka på, och den verkar ha fastnat på 59% .. VÄLDIGT TACKSAM FÖR SNABB HJÄLP! Thank's in advance! Har du startat om datorn? Det låter som att något har buggat sig, kanske ett virus?Starta om datorn i felsäkert läge och virusskanna din dator, diskdefragmentera sedan och kör igenom datorn med programmet CCleaner, brukar lösa det mesta. Citera
swagzter Skrivet 16 April 2009 Författare Rapport Skrivet 16 April 2009 (redigerat) Har startat om datorn, många ggr... Har virusskannat och nu ska jag defragmentera och köra CCleaner! Lite synd att behöva göra sånt här 5 dagar efter att ha köpt datorn :P Redigerat 16 April 2009 av 95alexander95 Citera
swagzter Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Skrivet 17 April 2009 Fungerar fortfarande inte ... Och jag fattar inte värför det blir så jäkla segt! TACKSAM om nån kunde svara om problemet! Citera
swagzter Skrivet 17 April 2009 Författare Rapport Skrivet 17 April 2009 Fixat detta, genom att använda Packard Bell's Recover Service x') ... Alla program och filer blev kvar, och systemfilerna byttes ut m.m... Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.