iEliteCookie Skrivet 17 April 2009 Rapport Dela Skrivet 17 April 2009 (redigerat) Är det nån här som jag kan lita på 100% som är general och kan boosta mitt acc grattis till 50 Highest skill eller hjälpa mig köra i Double Team adda KrYpTiK BR om ni vill hjälpa mig eller skriv ett svar på detta ämnet Jag är 42 highest skill Blir jävligt tacksam om ni gör det :) om jag inte är inne på accet adda isåfall X MetalZniper Redigerat 17 April 2009 av Maras95 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
XBOX360SUX Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 ja kan hjälpa dig. addar dig när jag är online Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Muske Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Om du är bra så kan du väll hjälpa mig med? Har problem att få min 50 när jag bara kommer med noobs hela tiden. Har 47 i TD och där har det stått stilla ett bra tag. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Lita inte på ngn om du inte vill bli hackad -.- Bättra ha en 42:a en ingen alls. Det är bara om han/hon kör tillsammans med dig i tex double team. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Hur ska de kunna bli hackade om de bara kör tilsammans? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xantus Skrivet 27 September 2009 Rapport Dela Skrivet 27 September 2009 Hur ska de kunna bli hackade om de bara kör tilsammans? Han skrev eller hjälpa mig i double team "general och kan boosta mitt acc grattis till 50 Highest skill eller hjälpa mig köra i Double Team" Varför ska han annars behöva lita på han till 100%? ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg