Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem...
ja det är fusk när nån ber om en avatar tar man från google det är fusk man förttjänar då inte poängen
(Ädnrat)
Jaså menar du så :P
ska du bestäma vad jag har för avatar??? :huh: ;) :angry:Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem...
Gör det något?Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem...
Nej ejag tror att han menar att den som gör Avatar får inte ta från en annan sida för det är fusk. Det är min Hypotes!
Jag tycker den här avataren är cool, därför använder jag den. MAN FÅR VÄLL ANVÄNDA VILKEN AVATAR MAN VILL!!! :angry:
asså typ så där med namn kanske nån vill ha en avatar o sen tar man från internet med namn
kan hålla med om att om nån är med i en avatar tävling å vinner med en bild man tagit direkt från nån söksida så känns de...visst de gör de, men annars så får man väl f*n ha vikken man vill
Vad är det för fel. Man kansek inte kan göra snygg text
ja men liksom dom menar att om man hittar en bild på internet så tycker dom att man inte ska bidra med den bilden utan att man måste skriva nån textVad är det för fel. Man kanske inte kan göra snygg text
Men det är bara på internet det finns bilder
Sluta lek moderator!Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem...
Jag tycker att man får ta vilken avatar man vill!
Jag med men det känns hårt när nån vinner en avatrar-tävling som man själv har varit med i och bara tagit en bild och får poäng för
man får ta tills säg själv ja men inte i en avatar tävling
0013: Jag menar att t.ex i en avatar tävling, så är det dumt att ta en bild direkt från internet med texten redan på, dessutom kan det bli copyright problem.
Alltså jag tycker att man ska kämpa lite om man ska vinna en avatar tävling, inte bara klicka runt lite på nätet!
kolla först om sidan har © om inte så ta bilden
men det är dumt att ta en där det redan finns text :angry:
Det är helt upp till en själv skulle det inte varit tillåtet så skulle det funnits en regel om det så sluta klaga!Vissa här har andvänt som avatarer som de har tagit direkt från tex google. det får man ej! Ändra lite på dem...
Den här tråden börjar spåra ur, Mod lås denna tråd!