Legolasswe Skrivet 18 April 2009 Rapport Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Jag kan inte komma ut på internet när zonealarm är på,så jag måste stänga av den.Jag har försökt med Internet Explorer,Firefox och Google Chrome,men ingen funkar.IE och Firefox laddar varje gång,men jag får upp meddelandet:Anslutningen avbröts Anslutningen till servern återställdes under hämtningen av sidan. Nätverkslänken avbröts under anslutningsförsöket. Försök igen. Google Chrome ser ut så här: http://i548.photobucket.com/albums/ii353/Singis111/LOL-1.jpg Vad är felet? EDIT:Nu verkar Media Player Classic och Fraps inte få igång heller.Har prövat installerat om,men det funkar inte. EDIT2:Har en ny Xp skiva. Redigerat 9 Maj 2009 av Legolasswe Citera
Desajn Skrivet 19 April 2009 Rapport Skrivet 19 April 2009 Kanske bäst att skaffa en brandvägg som håller måttet? :) Citera
Legolasswe Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Skrivet 27 April 2009 (redigerat) Fixat.Installerade om xp. Redigerat 20 Maj 2009 av Legolasswe Citera
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.