pulkan360 Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 (redigerat) Hej! Jag och min kompis har precis startat en klan som heter Team.IceCold.. Och nu börjar vi leta flera spelare till klanen ^^ Om man vill veta mera om klanen så kan man gå in på våran hemsida : www.Team-icecold.ucoz.com :D MVH Oden :D Redigerat 18 April 2009 av pulkan360 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Hur bra är ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pulkan360 Skrivet 18 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 Vi är väll runt low+ mid- ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tortilla Skrivet 18 April 2009 Rapport Dela Skrivet 18 April 2009 skulle gärna vela se er spela först :P vet in om ja kan joina eran clan direkt har ett gammalt css acc som e vac bannad på xD har inte orkat köpa ett nytt. Men ladda upp någon fil typ på youtube eller någon annan sida kör mot botar på de_dust2 o botarna ska vara på expert, vill se vad ni går för ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pulkan360 Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jag ska försöka ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg