CookieMan Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Tja! Är det någon annan än jag som har en beta nyckel till Battlefield Heroes här? I såna fall så vad heter ni? Jag heter Cookie_Man. Mina "Heroes" heter: Hejsan123, Headshooter123 och youreCommando Redigerat 22 April 2009 av CookieMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jag har fått en :D grymt spel! jag heter lajban ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Jag har fått en :D grymt spel! jag heter lajban ;) Okej, vad heter dina "gubbar" eller vad man ska säga? Mina heter Headshooter123, Hejsan123 och youreCommando Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 den heter vad jag skrev :P är ej online just nu dock ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 den heter vad jag skrev :P är ej online just nu dock ;)Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Har två keys. En som jag spelar på den andra vet jag inte... Kanske ge bort den eller nåt. heter DenisO och DenisB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Har två keys. En som jag spelar på den andra vet jag inte... Kanske ge bort den eller nåt. heter DenisO och DenisB Kej, du skulle inte kunna ge den andra nyckeln till min kompis? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PhenomII Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 om du ej behöver den andra nyckeln skulle nog min bror vilja ha den så han slipper spela på mitt acc..... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 @hammarbypumpa Sorry men CookieMan frågade först sorry. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
eeewwhh Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Derkaerka heter min gubbe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CookieMan Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 denisb: nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrTast Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 denisb: nyckeln funkade!! Tack så J***A mycket!! Nu kan jag spela med min kompis också! Var det inte din kompis som skulle ha nycklen? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg