Median Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Är du VERKLIGEN rätt person att säga det? :P Jag råkar ha ett minna av att du har visat gaanska mycket mer.Kanske inte men jag vet åtminstone vad som står i NDAn, skillnaden är att jag inte skriver mina karaktärers namn vilket är jävligt idiotiskt med tanke på att någon ( :rolleyes: ) kan vidarebefodra detta till DICE och då blir det rätt många bans. ;) Dessvärre avstår jag från att göra det nu när Garone, du och Wah har skrivit era karaktärers namn här. Sedan så kan jag ju tillägga att vissa spelföretag har tagit rättsåtgärder mot spelare som bryter NDA, dock gäller detta till 99% de som är 18+ då man i de flesta länder blivit straffmyndig vid 18. Äh, stor chans att dom bryr sig om en svensk fusk sida där man råkat skriva sin klass och namn? >.< Och särskilt tar rättsliga åtgärder. Tråkigt att leva som paranoid :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Äh, stor chans att dom bryr sig om en svensk fusk sida där man råkat skriva sin klass och namn? >.< Och särskilt tar rättsliga åtgärder. Tråkigt att leva som paranoid :/ DICE är ju ändå ett svenskt företag och jag tror att de bryr sig om alla som bryter mot NDA:n bara de får tips, men inte precis som att de letar runt på forum. Sedan sa jag aldrig att DICE skulle vidta rättsliga åtgärder, det är föga troligt, däremot har andra spelföretag vidtagit sådana åtgärder. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg