Hoppa till innehåll

Orättvist I Min Klass


Rekommendera inlägg

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

 

Fail.

 

Om du har problem med en lärare, prata med läraren.

Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i

alla fall.

 

Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av

 

han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 28
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Könsdiskriminering säg till rektorn dirr1, hon kan få sparken!

Edit: Absolut inte sämsta läraren, LÅNGT ifrån sämsta läraren. Syftar på denna då : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5457681.ab 80 gånger ?! och du klagar för lite godis, omg

Sen kanske hon vill hjälpa dig? I din text fattade man ju knappt vad du skrev!

Redigerat av Saljerdiablo
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Lär dig stava.

2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3

3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt.

 

Fail.

 

Om du har problem med en lärare, prata med läraren.

Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i

alla fall.

 

Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av

 

han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar

 

Jahaaa... du känner honom?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

  Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

 Dela

×
  • Skapa ny...