KingOni Skrivet 27 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Juni 2009 1. Lär dig stava. 2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3 3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt. Fail. Om du har problem med en lärare, prata med läraren. Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i alla fall. Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 29 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 29 Juni 2009 * Varför säger ni killar inte till rektorn? Spelar in sånna taskiga saker som din fröken säger, eller säg till dina föräldrar, för hon blir nog sparkad från skolan om hon svär och är så taskig mot eleverna <.< Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
zazaza Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 Så är ju vissa lärare.Om du tycker att det är så orättvist gå till rektorn och säg att tjejerna fick godis men inte vi killar. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Saljerdiablo Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 (redigerat) Könsdiskriminering säg till rektorn dirr1, hon kan få sparken! Edit: Absolut inte sämsta läraren, LÅNGT ifrån sämsta läraren. Syftar på denna då : http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5457681.ab 80 gånger ?! och du klagar för lite godis, omg Sen kanske hon vill hjälpa dig? I din text fattade man ju knappt vad du skrev! Redigerat 1 Juli 2009 av Saljerdiablo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
FreakyStyley Skrivet 1 Juli 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juli 2009 1. Lär dig stava. 2. Jag lider med dig samma med min lärare i fyran jag gick till rektorn = Problem solved.3 3. Ta en paus som jag gjorde och sen kom tbx när du kan stava med storbokstav, komma och pungt. Fail. Om du har problem med en lärare, prata med läraren. Rätt j*vla enkelt, lättare än att snacka med rektorn i alla fall. Hur hjalper det att ga till en larare -.- det ar ju lararen han blir orattvisst behandlad av han blir inte orättvist behandlad av någon, han bara inbillar sig. han kan ju för övrigt lära sig stava innan han gör trådar Jahaaa... du känner honom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.