Drumhero Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Låten Knights of cydonia på Guitar hero 3 Expert är det nån som hat klarat den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mintplanta Skrivet 20 April 2009 Rapport Dela Skrivet 20 April 2009 Öööööh, ja. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst 40200 Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 jag har:D onödig tråd BTW Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Femstjärnat den ffs. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Yes, 4 stars. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 eennkkeellll :D Hatar dock dessa grön-blå-orange i nästan slutet :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 eennkkeellll :D Hatar dock dessa grön-blå-orange i nästan slutet :P Galopping triplets. Bästa på hela låten imo.Det som är "svårt" a.k.a. fingerpain är dom sista 30% av låten där det är samma sak hela tiden. <- 5 stjärnor expert btw. Finns betydligt svårare låtar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 eennkkeellll :D Hatar dock dessa grön-blå-orange i nästan slutet :P Galopping triplets. Bästa på hela låten imo.Det som är "svårt" a.k.a. fingerpain är dom sista 30% av låten där det är samma sak hela tiden. <- 5 stjärnor expert btw. Finns betydligt svårare låtar. Vad är det för svårt med det? Altstrumma bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) eennkkeellll :D Hatar dock dessa grön-blå-orange i nästan slutet :P Galopping triplets. Bästa på hela låten imo. Det som är "svårt" a.k.a. fingerpain är dom sista 30% av låten där det är samma sak hela tiden. <- 5 stjärnor expert btw. Finns betydligt svårare låtar. Vad är det för svårt med det? Altstrumma bara. Syftade inte direkt på att det var svårt "svårt", utan mer att det är den krångligaste delen på låten. Här gjorde jag nyss iaf, inget rekord, men för att visa hur procentfördelningen ser ut för mig på låten iaf. (380k, 97%) http://img5.imageshack.us/img5/9587/35936076.jpg Redigerat 26 April 2009 av Boffaroffe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 (redigerat) eennkkeellll :D Hatar dock dessa grön-blå-orange i nästan slutet :P Galopping triplets. Bästa på hela låten imo. Det som är "svårt" a.k.a. fingerpain är dom sista 30% av låten där det är samma sak hela tiden. <- 5 stjärnor expert btw. Finns betydligt svårare låtar. Vad är det för svårt med det? Altstrumma bara. Syftade inte direkt på att det var svårt "svårt", utan mer att det är den krångligaste delen på låten. Här gjorde jag nyss iaf, inget rekord, men för att visa hur procentfördelningen ser ut för mig på låten iaf. (380k, 97%) http://img5.imageshack.us/img5/9587/35936076.jpg Najs, själv har jag vad jag minns bara typ 330.000. Redigerat 26 April 2009 av Fruktnystan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
gtarhero Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Nej. Det är ungefär 10 låtar som inte funkar så jag kan inte klara expert... :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Darkshiver Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Yeah, har 4 stjärnat den också >: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg