PokemonNoob Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Hej jag har pokemon sapphire eller hur det stavas jag undrar hur man kommer till elite four eller vart det ligger svara snabbt :) s*tan ingen säher nått kommer jag aldrig klara pokemon :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 s*tan ingen säher nått kommer jag aldrig klara pokemon :(Det kan ta tid att få svar...(Nej, jag vet inte hur man ska göra för att komma till E4) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Hej jag har pokemon sapphire eller hur det stavas jag undrar hur man kommer till elite four eller vart det ligger svara snabbt :) s*tan ingen säher nått kommer jag aldrig klara pokemon :( Åhh, jag fattar inte att inte någon kan fatta vart det är -.-' Men iallafall så när du har klarat alla åtta gym ska du gå till det som jag har ringat in.(Se bifogad bild) När du är där på toppen av ett vattenfall så finns det ett Pokécenter och en grotta(Victory Road). Se till så dina Pokémon har fullt HP och att dina Pokémon har Surf, Waterfall, Rocksmash och Strenght. Gå in i grottan och försök att komma till andra utgången på grottan så kommer du till the Pokémon League. Redigerat 19 April 2009 av caru Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonNoob Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) har redan klarat elite four är i sky pillar nu för att fånga ruqaza eller vad den heter Redigerat 19 April 2009 av PokemonNoob Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Okej Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PokemonNoob Skrivet 19 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Fast du vet du hur man kmr upp till ruqaza jag har fastnat på andra våningen för jag ramlar ner xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst caru Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 Står att det är Ruby, men Sapphire och Ruby är exakt samma gällande Rayquaza. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg