Easton Skrivet 19 April 2009 Rapport Dela Skrivet 19 April 2009 (redigerat) Tjenixen, hade tänkt och starta en clan. Självklart alla som är från fuska.se, får vara med! Namn: SWEC Betydning: SWEDEN CHEATERS (Sverige fuskare - Svenska fuskare) Spelar på: CoD: World at War, PS3. Medlemmar: jojjen21, Hoglund7, procco, butta77, anonym0, Guitarmannnn OBS: SKRIV ERAT PSN NAMN OCH FUSKA.SE-NAMN HÄR I TRÅDEN! Medlemmar hittils: jojjen21 - Easton. Hoglund7 - Hoglund7 Jonas_95 - procco butta77 - butta77 anonym0 - anonym1 Guitarmannnn - Guitarmannnn Redigerat 10 Augusti 2009 av Runar Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 fuska namn Hoglund7 ps3 id Hoglund7 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 fuska namn Hoglund7 ps3 id Hoglund7 Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hoglund7 Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Vi måste ha MINST tre medlemmar, gärna sex stycken! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Joinar som Procco Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Joinar som ProccoBRA BRA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
butta77 Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 ny här..men skjuter gärna skarpt..;) psn : butta77 och butta77 här med Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 ny här..men skjuter gärna skarpt..;) psn : butta77 och butta77 här med Roligt att det är iaf tre stycken som visat intresset! Mycket bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 26 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 26 Maj 2009 Hej fick en ansökan av er på min PS3 och undra om det gick att jag gick med. Är ganska aktiv på ps3an och gillar att spela cod5. Speciellt zombie (just nu har jag bara bana 1) och online. som sagt heter anonym1 på ps3an Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 27 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 27 Maj 2009 Hej fick en ansökan av er på min PS3 och undra om det gick att jag gick med. Är ganska aktiv på ps3an och gillar att spela cod5. Speciellt zombie (just nu har jag bara bana 1) och online. som sagt heter anonym1 på ps3an för mig är du välkommen men jag vet ej hur det är med dom andra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 28 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Hej fick en ansökan av er på min PS3 och undra om det gick att jag gick med. Är ganska aktiv på ps3an och gillar att spela cod5. Speciellt zombie (just nu har jag bara bana 1) och online. som sagt heter anonym1 på ps3an för mig är du välkommen men jag vet ej hur det är med dom andra fick ansökan av jojjen21 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.