Easton Skrivet 28 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 Maj 2009 Hej fick en ansökan av er på min PS3 och undra om det gick att jag gick med. Är ganska aktiv på ps3an och gillar att spela cod5. Speciellt zombie (just nu har jag bara bana 1) och online. som sagt heter anonym1 på ps3an för mig är du välkommen men jag vet ej hur det är med dom andra fick ansökan av jojjen21 Jope. Vi ska ha clanmötesnart tycker jag, skickar pm för mer information senare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 30 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 30 Maj 2009 Hej fick en ansökan av er på min PS3 och undra om det gick att jag gick med. Är ganska aktiv på ps3an och gillar att spela cod5. Speciellt zombie (just nu har jag bara bana 1) och online. som sagt heter anonym1 på ps3an för mig är du välkommen men jag vet ej hur det är med dom andra fick ansökan av jojjen21 Jope. Vi ska ha clanmötesnart tycker jag, skickar pm för mer information senare. härligt då får ni se hur en riktig spelare spelar ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 31 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 Alla i klanen borde adda varandra så blir det mycket lättare. Som sagt heter anonym1 på PS3an. Adda mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 f*n.. Jag som vill joina en klan.. Har det bara på xbox 360 :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 1 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 f*n.. Jag som vill joina en klan.. Har det bara på xbox 360 :/ Hehe, skaffa PS3 ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 ...och COD5 XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Husko Skrivet 5 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 5 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Juni 2009 GLÖM INTE BORT CLANMÖTET IMORGON KLOCKAN 13:00! ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
anonym0 Skrivet 8 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 8 Juni 2009 sorry kunde ej vara inne då =( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 10 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Juni 2009 Hejsan! Nu har jag lagt upp en trailer på utube, som jag fick ifrån gametrailers.com. Trailern är på Shi No Numa, den nya zombiebanan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
butta77 Skrivet 11 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 11 Juni 2009 laddar ner nya map packet nu...kommer gå in å lira ikväll..när frugan somnat.. :ph34r: hehe..blir sånt liv annars...(har inte klippt gräsmattan nämligen, vilket jag lova)..hehe.. välkommen Anonym..the more the merrier..;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Proccito Skrivet 12 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 12 Juni 2009 laddar ner nya map packet nu...kommer gå in å lira ikväll..när frugan somnat.. :ph34r: hehe..blir sånt liv annars...(har inte klippt gräsmattan nämligen, vilket jag lova)..hehe.. välkommen Anonym..the more the merrier..;) du är för rolig alltså håller på att ladda ner det men behöver hjälp morstanten (hon och farsgubben på kalas hos min farbror) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.