Hoppa till innehåll

The Pice Of Shit Known As Dragonball Evulotion

Rekommendera inlägg

okej nu har jag äntligen sett den värsta filmen i världshistorien av människan.

storyn 2/10

den följer f*n inte mangan en bit f*n va surt men det gick och se men det var tortyr ifall du är ett dragonball f*n som jag.

effekterna 4/10

komigen the angry video game nerd gör bättre effekter snälla alla moves och "tekniker" ser ut som skit. Det ser bara inte bra ut nej dem kunde ha försökt bättre.

billjetpriset 0/10

h*lvete jag slösade drygt 250 kr på billjeten (godis och dricka inräknat) GE MIG MINA PENGAR TILLBAKA! h*lvete det var som att betala för att spela superman 64.

skådisaran 3/10

Skådis - ehhh vart är kameran?

- ohh där är den jag måste titta rakt in i kameran annars så ser alla inte hur snygg jag är.

allt jag kan säga är suck suck suck suck komigen jag är bättre skådis än dem där i filmen (orkar inte leta reda på deras namn för att spara lite av deras ära). Varför ser "goku" ut som om han inte ens tar 40 kilo i bänkpress h*lvete skaffa fram en riktig j*vla biff som faktiskt kan skådespela lite.

overall så ger jag dragonball the fucking piece of shit evulotion 2/10.

DEN SUGER!!!

säg vad ni tycker om denna film.

ps detta är bara mina personliga åsikter jag försöker inte få någon att tycka som jag.

Redigerat av asabrasa
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

För det första så var den bara löst baserad på böckerna. Om man är någorlunda smart så kollar man ju upp det innan. Storyn, skådisarna och effekterna är bra, men jag förstår att man som db-f*n kan bli pissed off.

hmm jag såg filmen så jag tror det räcker som info. Jag försökte inte fördjupa mig i filmen och jag skrev att det bara var mina åsikter så du behöver inte klaga på vad jag tycker.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...