Hoppa till innehåll

Ska Börja Igen Med Wow


Rekommendera inlägg

Ok men klassen då?

Jag vet fortfarande inte vilken tänker mest på mage men vet inte om de är bra på att pvpa men vilka klasser har ni haft roligast som?

Och vad tycker ni om att köpa en blizzard authenticator ska jag köpa det eller inte?

Warrior är något jag rekommenderar, även warlock

 

Spelade som warlock förut och det var inte direkt kul.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Ok men klassen då?

Jag vet fortfarande inte vilken tänker mest på mage men vet inte om de är bra på att pvpa men vilka klasser har ni haft roligast som?

Och vad tycker ni om att köpa en blizzard authenticator ska jag köpa det eller inte?

Warrior är något jag rekommenderar, även warlock

 

Spelade som warlock förut och det var inte direkt kul.

 

Varför frågar du då? Alla klasser är kul, det är en smaksak vad du tycker är kul - ingenting vi kan svara på Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Har tänkt ganska mycket nu och jag vill spela som warlock igen för när jag kommer ihåg hur roligt jag hade så kan jag inte säga nej.

Men nu är det rasen som är problemet.

Jag vill vara en blood elf men jag har hört att de är dåliga som warlock och att undead/orc är bättre men är det verkligen någon skillnad?

Och är warlock bra i pvp och finns det raids som behöver de för jag vill verkligen raida.

Och finns det många som spelar wow just nu från lvl 1 eller är det lite för sent att börja därifrån?

Redigerat av hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skaffa inte Wow Authenictatioroiorroro, väldigt onödigt om du inte googlar på typ "How to give a friend a virus !!11", eller spelar med 30 pers bakom ryggen.

Samt så är Orc Warlock bra i pve och Undead wlock i pvp, då Undead kan komma ut ur fear och sånt skit och cannibalize medans Orcs har sin egna trinket.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Warlocks är inte bra i PvP imo, Paladin är nästan bäst i allt för dom är totalt OP. Men Warlock är bland dom bästa i PvE

Locks kan vara bra beroende på vad man möter. Och man måste ha rätt specc.

Yea de är nice i pve

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...