Aeyz Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Shattered Hand & Lightning's Blade vad jag vet. Men mest på Shattered Hand tror jag. Redigerat 23 April 2009 av Xye Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Har köpt senaste nummret av level presenterar world of warcraft och där fanns det med en server guide och skullcrusher som ExorZ pratade om men finns det guilder sm raidar och är horde bra på pvp där och är inte städerna som orgrimmar tomma på folk? EDIT: Vilken proffession är bra för warlock om man vill skaffa pengar? Redigerat 23 April 2009 av hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Orgrimmar är nog full jämt på vilken server du än spelar på ^^ Men seriöst, rolla Alliance, bojkotta Hordes ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Alla p12or spelar på Shattered Hand, iaf för allys, så skulle inte rekomendera den. Men om du vill kan du ju alltid spela där, finns okej ppls med ^^ Om du föredrar svenskar så kör på Shattered Hand. Redigerat 23 April 2009 av Nittionio Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Har köpt senaste nummret av level presenterar world of warcraft och där fanns det med en server guide och skullcrusher som ExorZ pratade om men finns det guilder sm raidar och är horde bra på pvp där och är inte städerna som orgrimmar tomma på folk? EDIT: Vilken proffession är bra för warlock om man vill skaffa pengar? Horde smeker BGs på Cyclone (Skullcrusher), så det är samma pvp som på Stormscale förutom att Stormscale har kö och det har inte skullcrusher. Själv spelar jag dock alliance på SC men pvpar inte. Raids är väl Ok, har inte koll på hordes men dom är väl lika bra som alliance skulle jag tro. Finns det inte en sida för att se sånt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Har köpt senaste nummret av level presenterar world of warcraft och där fanns det med en server guide och skullcrusher som ExorZ pratade om men finns det guilder sm raidar och är horde bra på pvp där och är inte städerna som orgrimmar tomma på folk? EDIT: Vilken proffession är bra för warlock om man vill skaffa pengar? Horde smeker BGs på Cyclone (Skullcrusher), så det är samma pvp som på Stormscale förutom att Stormscale har kö och det har inte skullcrusher. Själv spelar jag dock alliance på SC men pvpar inte. Raids är väl Ok, har inte koll på hordes men dom är väl lika bra som alliance skulle jag tro. Finns det inte en sida för att se sånt? Wowjutsu, bosskillers Redigerat 23 April 2009 av Hivee Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 (redigerat) Shattered Hand & Lightning's Blade vad jag vet. Men mest på Shattered Hand tror jag. Wordup, LB har mycket trevligt folk. Spelade 7-8 månader på den servern, blev aldrig ninjaed eller nåt. Bra BG också. Veknilash är väl en server som suger pung. Ninjas överallt. Redigerat 24 April 2009 av Sportlov Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 24 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 (redigerat) Ska prova Lightning's Blade och se hur servern är men jag skrev i mitt förra inlägg att vilka proffessions är bra för warlock om man vill skaffa pengar men jag fick inget svar på det men kan någon svara nu istället? Redigerat 24 April 2009 av hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Sportlov Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Herbalism dowg! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Nu kan jag inte bestämma mig om jag ska välja Lightning's Blade eller Shattered Hand. Vilken tycker ni? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Är det någon som spelar/spelat på Laughing skull på horde sidan och tycker att servern är bra? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nittionio Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Har spelat lite där, den var inte så bra imo. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg