Hoppa till innehåll

Ska Börja Igen Med Wow

Rekommendera inlägg

• Svar 35
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Skrivet (redigerat)

Har köpt senaste nummret av level presenterar world of warcraft och där fanns det med en server guide och skullcrusher som ExorZ pratade om men finns det guilder sm raidar och är horde bra på pvp där och är inte städerna som orgrimmar tomma på folk?

EDIT: Vilken proffession är bra för warlock om man vill skaffa pengar?

Redigerat av hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Har köpt senaste nummret av level presenterar world of warcraft och där fanns det med en server guide och skullcrusher som ExorZ pratade om men finns det guilder sm raidar och är horde bra på pvp där och är inte städerna som orgrimmar tomma på folk?

Horde smeker BGs på Cyclone (Skullcrusher), så det är samma pvp som på Stormscale förutom att Stormscale har kö och det har inte skullcrusher. Själv spelar jag dock alliance på SC men pvpar inte. Raids är väl Ok, har inte koll på hordes men dom är väl lika bra som alliance skulle jag tro. Finns det inte en sida för att se sånt?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Horde smeker BGs på Cyclone (Skullcrusher), så det är samma pvp som på Stormscale förutom att Stormscale har kö och det har inte skullcrusher. Själv spelar jag dock alliance på SC men pvpar inte. Raids är väl Ok, har inte koll på hordes men dom är väl lika bra som alliance skulle jag tro. Finns det inte en sida för att se sånt?

Wowjutsu, bosskillers Redigerat av Hivee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Shattered Hand & Lightning's Blade vad jag vet. Men mest på Shattered Hand tror jag.

Wordup, LB har mycket trevligt folk. Spelade 7-8 månader på den servern, blev aldrig ninjaed eller nåt. Bra BG också.

Veknilash är väl en server som suger pung. Ninjas överallt.

Redigerat av Sportlov
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Ska prova Lightning's Blade och se hur servern är men jag skrev i mitt förra inlägg att vilka proffessions är bra för warlock om man vill skaffa pengar men jag fick inget svar på det men kan någon svara nu istället?

Redigerat av hellbringer
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...