Hellbringer Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 (redigerat) Jag var inne i www.wow-europe.com så såg jag en reklam på sidan där det stog att man kunde göra sina wow gubbar till riktiga figurer som man får genom post. Jag tittade hur mycket det kostade för att göra en figur av min gubbe så stog det 129 €!! Det är skit dyrt men jag vill verkligen ha en... :( Sidan: http://www.figureprints.com/ Redigerat 21 April 2009 av hellbringer Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Är dom ärliga eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Coolt. Skulle döda för att få min gubbe på en turtle Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 21 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Är dom ärliga eller? Ja för reklamen var på world of warcrafts sida. Ta en titt själv och tryck på pilarna då det kommer upp patch rewiew så ska du se. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 21 April 2009 Rapport Dela Skrivet 21 April 2009 Är dom ärliga eller? Jo dem har haft reklam för länge sen på deras hemsida, tycker det där verkar mest för samlare eller små ungar som vill leka i rl med polarna och säga att dem skjuter en FROSTBOLT PÅ DIG! MEN DÅ DRAR DU EN BUBBLE OCH HSAR HEM! typ. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jag menade med kostnaden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jag menade med kostnaden. Du kan väl göra en account på sidan och sen välja din egen gubbe och se hur mycket det kostar? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Jag menade med kostnaden.Men suck, hur annars ska dom vara oärliga? Och nej, tror du seriöst blizzard har reklam för en scamsida? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Näe. Men det han sa ju att det kosta typ 100€! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Näe. Men det han sa ju att det kosta typ 100€! Titta själv som jag sa! Jag tittade idag igen och det stog 129 €! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fimpen Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Ja de är ärliga. Men gubbarna är typ 5 cm höga. ^^ De kostar även ca 100$ eller 600-1000kr. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hellbringer Skrivet 22 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 Ja de är ärliga. Men gubbarna är typ 5 cm höga. ^^ De kostar även ca 100$ eller 600-1000kr. Har redan sagt att de kostar 129 € styck så det blir cirka 1290 kr för en figur. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg