Hoppa till innehåll

Tanking Gear


addeB

Rekommendera inlägg

  • Svar 54
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Nu har jag lite problem, jag började fixa lite dps gear (tänkte man kunde dps'a lite då och då) men sen upptäckte jag att allt jag köpt bara hade + i crit rating och inte hit rating, sen hitta jag ingenting med hit rating i ah! :huh: va ska jag göra?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Hit rating är viktigast oavsätt om det är en raid eller heroic, 30 hit rating = 1% mer damage tills du är cappad

Sen finns crit cap, det är dock oviktigt om du inte är i endgame gear, det är nödvändigt för rage regeneration

 

Stacka iaf bara hit, crit och strength

 

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätta HC's

Violet Hold

The Nexus

Utgarde Keep

Gundrak

 

Medel HC's

Drak Tharon Keep

Culling of Stratholm

Halls of Lightning

Azjol Nerub

 

Svåra HC's

Ahn'Kahet: The Old Kingdom

Halls of Stone

Utgarde Pinnacle

The Oculus

 

Enligt mig i alla fall om man ska dela upp dem jämt i 3 kategorier ^^

 

Loot från HC's så du vet vad som finns: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18255.0

Redigerat av Xade
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätta HC's

Violet Hold

The Nexus

Utgarde Keep

Gundrak

 

Medel HC's

Drak Tharon Keep

Culling of Stratholm

Halls of Lightning

Azjol Nerub

 

Svåra HC's

Ahn'Kahet: The Old Kingdom

Halls of Stone

Utgarde Pinnacle

The Oculus

 

Enligt mig i alla fall om man ska dela upp dem jämt i 3 kategorier ^^

 

Loot från HC's så du vet vad som finns: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18255.0

Nja, utgarde pinnacle är lättare än utgarde keep, halls of stone är lättare än halls of lightning - dps och healer PoV
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätta HC's

Violet Hold

The Nexus

Utgarde Keep

Gundrak

 

Medel HC's

Drak Tharon Keep

Culling of Stratholm

Halls of Lightning

Azjol Nerub

 

Svåra HC's

Ahn'Kahet: The Old Kingdom

Halls of Stone

Utgarde Pinnacle

The Oculus

 

Enligt mig i alla fall om man ska dela upp dem jämt i 3 kategorier ^^

 

Loot från HC's så du vet vad som finns: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18255.0

Nja, utgarde pinnacle är lättare än utgarde keep, halls of stone är lättare än halls of lightning - dps och healer PoV

 

 

:o UK är den allra lättaste, sista bossen är grymt lätt. UP har ändå Skadi som är svår + Ymiron är inte heller alltid rolig får dåligt gearade. HoS har Maidenbossen som är dryg + Eventet där man ska defenda dvärgen är nästan omöjligt om man inte har ett imba party. HoL har ganska simpla bossar, Lokhen har jag aldrig wipat på, vissa säger att den är svår men så länge man inte är korkad är det inga problem. Fick speedachivementet första försöket ^^

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätta HC's

Violet Hold

The Nexus

Utgarde Keep

Gundrak

 

Medel HC's

Drak Tharon Keep

Culling of Stratholm

Halls of Lightning

Azjol Nerub

 

Svåra HC's

Ahn'Kahet: The Old Kingdom

Halls of Stone

Utgarde Pinnacle

The Oculus

 

Enligt mig i alla fall om man ska dela upp dem jämt i 3 kategorier ^^

 

Loot från HC's så du vet vad som finns: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18255.0

Nja, utgarde pinnacle är lättare än utgarde keep, halls of stone är lättare än halls of lightning - dps och healer PoV

 

 

:o UK är den allra lättaste, sista bossen är grymt lätt. UP har ändå Skadi som är svår + Ymiron är inte heller alltid rolig får dåligt gearade. HoS har Maidenbossen som är dryg + Eventet där man ska defenda dvärgen är nästan omöjligt om man inte har ett imba party. HoL har ganska simpla bossar, Lokhen har jag aldrig wipat på, vissa säger att den är svår men så länge man inte är korkad är det inga problem. Fick speedachivementet första försöket ^^

 

Ja Uk är nog den lättaste, men enligt mig är Up svår också (förmodligen på grund av mitt gear),

 

och Hivee menar du att jag bara behöver fixa nåt gear som skulle funka som dps gear? (behöver inte vara så noga med stats?)

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Lätta HC's

Violet Hold

The Nexus

Utgarde Keep

Gundrak

 

Medel HC's

Drak Tharon Keep

Culling of Stratholm

Halls of Lightning

Azjol Nerub

 

Svåra HC's

Ahn'Kahet: The Old Kingdom

Halls of Stone

Utgarde Pinnacle

The Oculus

 

Enligt mig i alla fall om man ska dela upp dem jämt i 3 kategorier ^^

 

Loot från HC's så du vet vad som finns: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=18255.0

Nja, utgarde pinnacle är lättare än utgarde keep, halls of stone är lättare än halls of lightning - dps och healer PoV

 

 

:o UK är den allra lättaste, sista bossen är grymt lätt. UP har ändå Skadi som är svår + Ymiron är inte heller alltid rolig får dåligt gearade. HoS har Maidenbossen som är dryg + Eventet där man ska defenda dvärgen är nästan omöjligt om man inte har ett imba party. HoL har ganska simpla bossar, Lokhen har jag aldrig wipat på, vissa säger att den är svår men så länge man inte är korkad är det inga problem. Fick speedachivementet första försöket ^^

 

Ja Uk är nog den lättaste, men enligt mig är Up svår också (förmodligen på grund av mitt gear),

 

och Hivee menar du att jag bara behöver fixa nåt gear som skulle funka som dps gear? (behöver inte vara så noga med stats?)

 

Inte för att låta elitist, men den enda som har det svårt är healern, och healer PoV så är UP väldigt enkel och HoS också, HoL kan vara en bitch dock

 

Ja, dina stats behöver inte vara superba, dina party members suger antagligen också så det är ingen stor grej

 

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...