addeB Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 haha, skönt att höra men jag håller inte riktigt med om det där med att healern är den enda som har det svårt... tanking är inte så enkelt det häller Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 haha, skönt att höra men jag håller inte riktigt med om det där med att healern är den enda som har det svårt... tanking är inte så enkelt det hällerInte lika svårt som en healer, om man är bra på att tanka alltså Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) haha, skönt att höra men jag håller inte riktigt med om det där med att healern är den enda som har det svårt... tanking är inte så enkelt det hällerInte lika svårt som en healer, om man är bra på att tanka alltså kanske inte (har bara healat i rfc) men när man ät tank känns det som det är så mycket man måste ha koll på Redigerat 30 April 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 haha, skönt att höra men jag håller inte riktigt med om det där med att healern är den enda som har det svårt... tanking är inte så enkelt det hällerInte lika svårt som en healer, om man är bra på att tanka alltså Jo men hur bra måste man vara på att tanka för att det ska vara lätt? Man kan ju också säga att det är lätt som healer, om man är en bra healer alltså :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 haha, skönt att höra men jag håller inte riktigt med om det där med att healern är den enda som har det svårt... tanking är inte så enkelt det häller Inte lika svårt som en healer, om man är bra på att tanka alltså Jo men hur bra måste man vara på att tanka för att det ska vara lätt? Man kan ju också säga att det är lätt som healer, om man är en bra healer alltså :) Nej, healer beror helt på hur gruppen och tanken är, tanking har bara med skill att göra - är man bra så är man bra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Skills + Crit immune :) Men sant, inte ofta det är ett DPS race, men har man grym DPS kan healer/tank vara lite sämre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 1 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 (redigerat) Kan inte hålla med att tanking bara beror på skill :o det beror på hur bra gear man har (iallafall i alla enkla heroics) typ 80% av alla gånger jag har failat beror på gear och eller en sk*t dålig dps (om ni inte fattar det där med dps så har det hänt några gånger att det är en dps som inte KAN dps'a så bossarna dör aldrig, och då är det tankens fel som inte har mer i def eller i liv) Redigerat 1 Maj 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 1 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Maj 2009 Kan inte hålla med att tanking bara beror på skill :o det beror på hur bra gear man har (iallafall i alla enkla heroics) typ 80% av alla gånger jag har failat beror på gear och eller en sk*t dålig dps (om ni inte fattar det där med dps så har det hänt några gånger att det är en dps som inte KAN dps'a så bossarna dör aldrig, och då är det tankens fel som inte har mer i def eller i liv) Det är där healern kommer in, visserligen onödigt men på grund av lamheten som är healing under rådande förhållanden så kan det vara fint med en typ "utmaning" Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zanter Skrivet 2 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 2 Maj 2009 Heroics med skit-gearade tanks är det roligaste man kan göra som healer ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 tror ni jag kan börja dps'a i hc's nu? (har snart spiked titansteel helm och en dps trinket från wg) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...zak&n=Addeb Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 3 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 Ja det kan du, men jag tycker itne om din specc, Imp hamsting har man inte i PvE samma med second wind som jag dock har lagt 1 talent i http://eu.wowarmory.com/character-talents....aedes+Venatoris Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 3 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2009 (redigerat) :_( det där känns verkligen ingen har nånsin klagat på min specc förut :P Redigerat 3 Maj 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg