Hivee Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 japp, tänkte dps'a lite i början så jag kommer igång och fixa tanking gear vid sidan om, så börjar jag tanka igen sen och hur bra AP måste man ha för att börja? (trodde förra frågan var den sista men...) Jag säger det igen, du behöver inget för att börja, bara för att raida ulduar :p Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 okej, tack för svaren Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 sista frågan (för nu) nästa wg trinket jag skaffar, ska jag ta 95 haste rating eller 95 i critical strike rating? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hivee Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 sista frågan (för nu) nästa wg trinket jag skaffar, ska jag ta 95 haste rating eller 95 i critical strike rating?190 AP, lätt? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 ok, lol hade missat den :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Posta inte 2 inlägg i rad, du kan Ändra ditt inlägg om du vill fråga mer. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
addeB Skrivet 7 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Maj 2009 (redigerat) ok, men jag tänkte att man inte ofta lässer om man kommer ihåg vem som skrev förra och den ligger långt ner på listan Redigerat 7 Maj 2009 av addeB Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg