Windnoob Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 hej. Det E så här att jag måste lämna in kemi rapport om rödkål som indikator. Problemet är att jag vet inte hur jag ska göra den. Måste ha; hypotes Material Problem Utförande Resultat Slutsats. Om någon kan hjälpa mig tackar jag så mycket, vill få reda på ett bra kemi laboration så snabbt som möjligt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 22 April 2009 Rapport Dela Skrivet 22 April 2009 hypotes Vad du skulle göra och vad du trodde skulle hända Material Vad du använde för saker Problem Beskriv vad du hade för problem Utförande Skriv ned hur du gjorde under labben "Kålen lades i vattnet för att kokas i 984032 minuter" Resultat Vad som hände tillslut Slutsats Varför blev det som det blev och om det fungerade som du trodde Du får inte skriva "jag"-form under någon rubrik, såvida du inte har med en diskussion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Tack så mkt!! Vad menar du med "jag" form under någon rubrik? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TiredRacoon Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Tack så mkt!! Vad menar du med "jag" form under någon rubrik? Inget subjektivt! :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Dvs, "Jag la kålen i en skål", "Jag tyckte det blev grönt i skålen", "Vi råkade söla för mycket". Så får du inte skriva, du ska skriva såhär; "Kålen lades i en skål", "Innehållet i skålen blev grönt", "Det blev lite väl nedsmutsat". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Härligt Draghon, gjorde så gott ja kunde nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ryssfemma Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Efter resultat brukar jag tilläga diskussion om jag arbetat i grupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DubbelD Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 läraren förklarar vell vad allt det där betyder? gjorde iaf min Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Vissa lärare kör med metoden Testa->Förklara, istället för Förklara->Testa... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.