Hoppa till innehåll

Ding! 98 Hp 1.2m+ To Go >_<


Rekommendera inlägg

Skrivet (redigerat)

Denna gubben var en oldschool pure ända tills jag blev temp bannad på mitt nu inactiva alt account, Sen (innan teletab's existerade) siktade jag på att göra den första level 85 slayer som hade 1 i mage, vilket jag också blev. Det var betydligt svårare att levla slayer snabbt, då man inte kan Teleporta så mkt snabbt till den pos slayer monstret är och du kan bara slåss emot slayer/monster som har en magic attack med "protect from magic", så om detta utesluter typ 40% av alla slayer tasks du få :s iaf, detta såg jag som en kul utmaning vid tidpunkten därför stannade jag lv 1 mage under så lång tid

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Denna gubben var en oldschool pure ända tills jag blev temp bannad på mitt nu inactiva alt account, Sen (innan teletab's existerade) siktade jag på att göra den första level 85 slayer som hade 1 i mage, vilket jag också blev. Det var betydligt svårare att levla slayer snabbt, då man inte kan Teleporta så mkt snabbt till den pos slayer monstret är och du kan bara slåss emot slayer/monster som har en magic attack med "protect from magic", så om detta utesluter typ 40% av alla slayer tasks du få :s iaf, detta såg jag som en kul utmaning vid tidpunkten därför stannade jag lv 1 mage under så lång tid

Okij, undrar också vad R W A står för? :P Random white a**?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Skrivet (redigerat)

Jag snodde faktiskt namnet från en föredetta känd counter-strike spelare, Jag ser RWA som ett anagram för Raw ;)

 

så pga av namnet och dess innbörd rollade rwa som pure. //raw - pure get it? =)

 

Mez Q Lito är också ett snott namn jag har tagit ifrån en känd spelare i wc3 lol, jag har väldigt lite fantasi när det kmr till char creation =)

Redigerat av show2time
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...