fabulo Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Hej alla fuskare på forumet, jag har ett problem. när jag ska stänga ner internet explorer så kommer det upp en ruta där det står "fönstret är upptaget. om du stänger ner fönstret kan det uppstå problem, vill du fortsätta stänga ner fönstret?" vet inte om jag ska lita på detta eller vad jag ska göra. tacksam för snabbt svar. ps. om jag försöker gå till en annan sida så står det bara att tex http://www.fuska.se är inte tillgänglig för tillfället. när jag skrev detta så öppnade jag en ny flik, och då funkade det. :angry: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 (redigerat) Varför krypa när man kan gå fram? Ladda ner Firefox, säkrare bättre och snabbare. Kommer lösa dina problem. www.getfirefox.com Redigerat 23 April 2009 av Boffaroffe Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 23 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Varför krypa när man kan gå fram? Ladda ner Firefox, säkrare bättre och snabbare. Kommer lösa dina problem. www.getfirefox.com sorry, det är min farmors dator och hon vill inte att jag installerar nån ny webbläsare. ps jag undrar hur jag ska fixa så explorer funkar, inte vilken annan webbläsare jag ska välja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
fabulo Skrivet 24 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Kom det upp en ruta där det stod att sidan inte var tillgänlig eller stod det på en sida? Det är bara för att du inte låter webbläsaren ladda klart! Det var därför det funkade sen, då du hade väntat en stund.oki, men sidan var laddad. en omstart av systemet åtgärdade det tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.