KewZon Skrivet 23 April 2009 Rapport Dela Skrivet 23 April 2009 Tjena, jag har nyss köpt GTA IV eller aa nyss har nyss lämnat tillbaka första för att det var fel, men nu äre samma fel. Det fattas nåt i data3 som gör så att jag inte kan slutföra installationen. Äre nåt man måste fixa eller äre något med min dator? :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Easton Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Tjena, jag har nyss köpt GTA IV eller aa nyss har nyss lämnat tillbaka första för att det var fel, men nu äre samma fel. Det fattas nåt i data3 som gör så att jag inte kan slutföra installationen. Äre nåt man måste fixa eller äre något med min dator? :o Är det typ inte att man ska "aktivera" spelet på nån sida, eller är jag helt fel ute? Har för mej att det var så. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KewZon Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Tjena, jag har nyss köpt GTA IV eller aa nyss har nyss lämnat tillbaka första för att det var fel, men nu äre samma fel. Det fattas nåt i data3 som gör så att jag inte kan slutföra installationen. Äre nåt man måste fixa eller äre något med min dator? :o Är det typ inte att man ska "aktivera" spelet på nån sida, eller är jag helt fel ute? Har för mej att det var så. ;) va?! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg