X3R13X1Z Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 (redigerat) Har precis uppdaterat mig från min gamla oldschool telefon, Motorola Startac, till en ny Sony ericsson c510. XD När jag nu ska starta Messenger, så är jag tvungen att ladda ner det till telefonen. Därför måste jag ut på nätet och via en länk ladda ner. Meddelande "Åtgärden misslyckades", kommer upp. Är inte MSN Messenger kompatibel med MIN telefon? Eller vad? Om ni undrar så har jag en TRE-telefon. Skulle vara tacksam för svar. ;) Redigerat 24 April 2009 av X3R13X1Z Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 Jag brukar ha liknande problem på min 3-telefon. Om det står så ska ska du väl vänta ett tag, för när ja skaffade MSN till min mobil så var jag tvungen att vänta minst 24 timmar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 24 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 "När" ska jag vänta? När jag klickat på länken då meddelandet kommit upp, eller vad? :huh: Eller ska jag bara vänta när mobilen är på??? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TechnoLover Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Ja. Men för att msn ska funka så måste din wap-läsare funka då msn kräver nät-åtkomst. Det är också väldigt viktigt att du har full täckning elller iallafall ganska full. Om det ändå inte funkar trots det, så vet jag inte vad du ska göra. Min lillebrorsa hade ett jätteproblem med msn på sin mobil en gång. Han kunde inte vara inne på msn på 3 månader. Felmeddelandet kom upp varje gång, men rätt som det var så funkade det. Hoppas bara att ditt msn inte strular så mycket. Det vore ju förjävligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 25 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 WAP-läsaren vet jag funkar, för jag har surfat på nätet, varit inne på Youtube bland annat. Så den fungerar riktigt. Och täckningen är typ full hela tiden. Men jag ska kanske vänta ett tag och testa igen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Windnoob Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 Min SE w890i krånglade också från början, sen fixade de sig av sig själv, eller så var jag tvungen att installera nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
X3R13X1Z Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 Testade idag igen, och nu fungerar messenger helt plötsligt. :o :lol: Laddade ner den nya versionen och loggade in, och nu fungerar allt konstigt nog. ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.