Jbt Skrivet 24 April 2009 Rapport Dela Skrivet 24 April 2009 (redigerat) så ja har kört alla cupar själv men matcherna kan ja inte vinna får man någe grymt :rolleyes: hehe :P Redigerat 4 Maj 2009 av Jbt Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 16 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 inget du får bara massa techpoints.mot ice titan så kan du få upp mot 9000 men mot sephiroth vet jag inte. tips är att vara 85 när du möter sephiroth minst annars är du rejält död :evil: :evil: :evil: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 16 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Juni 2009 inget du får bara massa techpoints.mot ice titan så kan du få upp mot 9000 men mot sephiroth vet jag inte. tips är att vara 85 när du möter sephiroth minst annars är du rejält död :evil: :evil: :evil: hmm.. tricket e massa elixir.. ;: så klara man sej lite så där har inte vunnit än.. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 hinner aldrig ta mina elixir! xD Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 20 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 hinner aldrig ta mina elixir! xD hehe man ska flyga bort så långt man bara kan o så fort som han har låst på dej ska du ba beredd att tycka på dej sj.. annars försöker man ju att stoppa han för att avsluta .. XP hihihhi.. alla har sin egna stil eftter ett tag märker man hur man ska göra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg