GangsterTwist Skrivet 25 April 2009 Rapport Dela Skrivet 25 April 2009 (redigerat) Assassins Creed 2 utspelar sig i Italien, och du spelar inte som Altair utan som Ezio. 2:an kommer inte vara enformat som Assassins Creed 1 var, och du kommer ha 2 hidden blades istället för 1. Och en del andra nya vapen och "maskiner" som Da Vinci förser dig med. Du kommer delvis kunna simma och få andra nya stealth tekniker. Länk till Story Trailer: Länk till Trailer med kommentarer som ger lite information: Redigerat 25 April 2009 av GangsterTwist Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Det är Ezio. Den nya karaktären du kommer spela som. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Denisb Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 SER GRYMT UT!!!!!!!!! Helt enkelt ett köp! BÅDE ASSASSINS CREED 2 OCH I AM ALIVE!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SNUFFINATOR Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Har aldrig spelat Assasins Creed, borde jag köpa 1:an före jag köper 2:an? Eftersom att ja hade tänkt köpa 2:an när den kommer ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 5 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Har aldrig spelat Assasins Creed, borde jag köpa 1:an före jag köper 2:an? Eftersom att ja hade tänkt köpa 2:an när den kommer ut.De är omöjligt att svara på just nu. Du får vänta tills vi vet ifall man behöver ha spelat första för att förstå andra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Paper Mario Skrivet 5 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 5 Maj 2009 Ser sjukt j*vla bra ut. Tror spelet kommer ut i slutet av detta år. Någon gång under 4e kvartalet skulle jag gissa. Grymt intressanta trailers också. f*n vad man kommer längta :P Assassins Creed 2 utspelar sig i Italien, och du spelar inte som Altair utan som Ezio. 2:an kommer inte vara enformat som Assassins Creed 1 var, och du kommer ha 2 hidden blades istället för 1. Och en del andra nya vapen och "maskiner" som Da Vinci förser dig med. Du kommer delvis kunna simma och få andra nya stealth tekniker. Länk till Story Trailer: Länk till Trailer med kommentarer som ger lite information: var hittade du alla bilder förresten Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 6 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 Ser sjukt j*vla bra ut. Tror spelet kommer ut i slutet av detta år. Någon gång under 4e kvartalet skulle jag gissa. Grymt intressanta trailers också. f*n vad man kommer längta :P Assassins Creed 2 utspelar sig i Italien, och du spelar inte som Altair utan som Ezio. 2:an kommer inte vara enformat som Assassins Creed 1 var, och du kommer ha 2 hidden blades istället för 1. Och en del andra nya vapen och "maskiner" som Da Vinci förser dig med. Du kommer delvis kunna simma och få andra nya stealth tekniker. Länk till Story Trailer: Länk till Trailer med kommentarer som ger lite information: var hittade du alla bilder förresten Hemsidan =) Länk till video med ett antal flera bilder: http://www.youtube.com/watch?v=zZwFJeSl_G0 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 http://www.gametrailers.com/video/e3-09-as...ins-creed/50141 Trailer =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 2 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 2 Juni 2009 GAMEPLAY http://www.gametrailers.com/video/e3-09-as...ins-creed/50252 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Killingspree Skrivet 3 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Gillade det förra hoppas detta är lika bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
GangsterTwist Skrivet 3 Juni 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 3 Juni 2009 Gillade det förra hoppas detta är lika braTror det andra är bättre. För att de fixar det som folk tjata om var dåligt i första.Mer vapen, coola features, som flygmaskinen, 2 blades, troligen ska man kunna skjuta iväg hidden blade (de gör han ju i trailern). Fast det som gör det ännu bättre är hur det ändå är Assassins Creed känsla som var i första i andra. Mer bättre stealth. Ni tid period som är fett skön. I love it Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
5FJSKFJSKGJES Skrivet 6 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Juni 2009 har inte spelat AC eftersom det sägs vara enformigt. Om de ändrar på det så kommer jag kanske köpa 2an. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.