KeeperofMee Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 jag har gått till grottan i början men fattar inte vad man ska göra sen hhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppppp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 jag har gått till grottan i början men fattar inte vad man ska göra sen hhhhhhhhhhhjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjäääääääääääääääääääääääääääääääääääääääääälllllllll llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllppppppppppppppppppppppppppp e du i början början d finns som snö toppar man kan gå på vattnet o i vissa låder finns det heartless du måste slås me o sen fåru någe på slutet sen när du har öppnat alla låder på vattnet fortsätteru mot ljuset ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 26 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 tack Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 26 April 2009 Rapport Dela Skrivet 26 April 2009 tack hehe så lite.. om du kommer till destiny island o slår ansem får du säga hur du gjorde till mej :P hehe ja undrar om man nånsin kommer till musse's värld Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 27 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 (redigerat) vilken keyblade har du? jag har klaraat han första gången :) men inte andra gången :( darkside är lätt mvh kimeriderf p.s.finns det nån sparnings punkt på destiny island. :huh: Redigerat 27 April 2009 av kimeriderf Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 vilken keyblade har du? jag har klaraat han första gången :) men inte andra gången :( darkside är lätt mvh kimeriderf p.s.finns det nån sparnings punkt på destiny island. :huh: har oblivion .. klara den första för kalle o långben e där men ensam har ja ingen chans .. :( o d sämsta e att d inte går att spara så man måste göra om d hela tiden <_< vilken keyblade haru? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Oblivion hatar att man måste göra om allt först ansem sen darkside sen ansem död ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Oblivion hatar att man måste göra om allt först ansem sen darkside sen ansem död ;: hehe a precis.. blir trött bara på att tänka på d .. mina potions tar slut <_< :P funderar om ja ska ha ether lr potions/hi-potons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KeeperofMee Skrivet 31 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 31 Maj 2009 klarade hela spelet är nu på tvåan sista världen xaladin Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 1 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 1 Juni 2009 klarade hela spelet är nu på tvåan sista världen xaladin hehe ja e på min 3 omgång :P hehe massor me saker ja missat :P oh ja vill oxå ha 2:an :( vetu var man hittar vykortet utanför cids shop? har alltid bara 1 vykort kvar folk säger någe om nå skylt men hittar inget <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Stixx Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 jag har samma problem med vykorten.men vrf har ni oblivion?? :blink: man ska ha lionheart som du får av cloud och leon i hades cup.elr ultima weapon om man pallar skaffa den. <_< Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 20 Juni 2009 Rapport Dela Skrivet 20 Juni 2009 jag har samma problem med vykorten.men vrf har ni oblivion?? :blink: man ska ha lionheart som du får av cloud och leon i hades cup.elr ultima weapon om man pallar skaffa den. <_< ah d va innan ja insåg hur awesome ultima e ^^ min favo keyblade :lol: spelade på lionheart ett tag oxå men tror att d bättre me oblivion lr ultima in the end.. :P har fortfarande inte hittat d sista kortet seriöst.. var sjutton har dom gjömt den.. :S Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg