tatanka Skrivet 17 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 17 Januari 2010 Alla dom där grejorna man hittar i kistor på end of world, ska man ha dom till nåt eller? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Jbt Skrivet 24 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2010 jag har samma problem med vykorten.men vrf har ni oblivion?? :blink: man ska ha lionheart som du får av cloud och leon i hades cup.elr ultima weapon om man pallar skaffa den. <_< ah d va innan ja insåg hur awesome ultima e ^^ min favo keyblade :lol: spelade på lionheart ett tag oxå men tror att d bättre me oblivion lr ultima in the end.. :P har fortfarande inte hittat d sista kortet seriöst.. var sjutton har dom gjömt den.. :S hehe den e i shopen över cids shop på väggen.. XP suck den ba ligger där o ja inte märker.. :P haha 5 år senare Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tatanka Skrivet 22 Juli 2010 Rapport Dela Skrivet 22 Juli 2010 jag har samma problem med vykorten.men vrf har ni oblivion?? :blink: man ska ha lionheart som du får av cloud och leon i hades cup.elr ultima weapon om man pallar skaffa den. <_< ah d va innan ja insåg hur awesome ultima e ^^ min favo keyblade :lol: spelade på lionheart ett tag oxå men tror att d bättre me oblivion lr ultima in the end.. :P har fortfarande inte hittat d sista kortet seriöst.. var sjutton har dom gjömt den.. :S Det var nån som tipsa i ett annat forum om att kolla på youtube. Det ska jag göra ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg