b3RGMAN Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Tjena! Jag håller på med en ny cs bana i hammer editor men jag har ett problem. Hur gör jag så att gubben spawnar UTAN några vapen alls utan bara kniven? [Det är en singleplayer bana som man ska klara, och jag gör den klurig] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Du använder equip och buyzone, googla lite så lär du finna svaret. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Du använder equip och buyzone, googla lite så lär du finna svaret. Tack! :D Behöver också lite hjälp med hur man skapar monster, använder monstermaker, och tar monster_zombie och har en trigger_auto men det funkar inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Det går inte skapa monster i cs. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
b3RGMAN Skrivet 30 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Det går inte skapa monster i cs. :) Jo, en kille som kallas NiPPER gjorde en bana i cs som heter de_tot (Disneys Tower of Terror) Och där var det monster. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desajn Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Är du säker att det inte var en mod på servern? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg