Xade Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Tjoflöjt! Jo, jag letar efter en uppladdningssida för musik. Ska fixa till min presentation och behöver en sida där man kan ladda upp en låt så den får en adress som passar inom [ljud ] taggarna. Jag behöver alltså en sida så jag får en .mp3 eller liknande adress så den passar in. Har sökt igenom forumet och ingen sida där fungerar. Det måste vara gratis och självklart lagligt. Uppskattar verkligen hjälp! /Xade Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Prova xthost.info, accepterar hotlinking och registreringen är otroligt enkel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
swagzter Skrivet 27 April 2009 Rapport Dela Skrivet 27 April 2009 Googlade och hittade http://www.mp3-upload.net/! Jag vet inte om detta är en laglig sida, så ta reda på det först. You must own copyright to the file, if we see files that we know you do not own copyrights to, we will remove it. Files must also be in English if they contain lyrics/vocals so we can monitor them. Detta står det där, så såhär långt verkar det lagligt! Och låten måste vara Engelsk :S ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Prova xthost.info, accepterar hotlinking och registreringen är otroligt enkel. Inte sånt jag letar efter. Man får bara en sida där man kan ladda ner låtar. Jag vill ha den på internet så när man går in på exempelvis "www.uppladningssidan.se/musik/minlåt.mp3" (den sidan finns inte) så börjar låten spelas i bakgrunden. Jag vill ha den på nätet som en bild helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Banish Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Du skulle väl kunna ladda upp swf filer med musiken i och sen embed'a dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 (redigerat) Jag brukar använda Ripway, men där måste man bli medlem. (har själv använt sidan för att lägga upp låtar i min presentation) Redigerat 28 April 2009 av Falukorv Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.