skriv gärna något mer på berättelsen
Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.
Funkar inte att ladda ner. :(
↗ till inläggetFunkar inte att ladda ner. :(
GORILLA: Kan du inte skriva berättelsen i ditt inlägg?
↗ till inläggetTjenare Tolin!! (roligare än din berättelse)Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.
↗ till inläggetgjorde bara något på 20 minuter hade inget att göraDet var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.
↗ till inläggetNågot sådant finns inte :P↗ till inläggetTjenare Tolin!! (roligare än din berättelse)Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.
Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
↗ till inläggetTack :lol:Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
↗ till inläggetOMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!↗ till inläggetTack :lol:Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
Det var den absolut sämsta berättelse jag någonsin har läst i hela mitt liv. Ärligt talat tror jag att jag skulle kunna slänga ihop bättre på 20 minuter. (Inte för jag tänker gör det) Plugga grammatik, som Tolin sa.
↗ till inläggetOMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!↗ till inläggetDen var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
Tack :lol:
Haha, precis xD Njae, den sög tyckte jag.
kan inte heller se.. kan någon skriva vad han skrev?(exakt)
skriv gärna något mer på berättelsen!!!
eller gör den roligare
↗ till inläggetOMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!↗ till inläggetDen var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!
↗ till inlägget↗ till inläggetDen var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?
*ironi*
OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!
Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!
Tror han kan se på berättelsen hur gammal han är, eftersom alla i stort sett lär sig hur man ska skriva berättelser i skolan, men inte om han kanske är 9 år. Jag menar, t.ex, som på ditt sett du skriver. Du gör inte mellanrum mellan dina utropstecken.
Filen går inte att ladda ner kan någon mirror/paste vad han skrev?
Värdelös
↗ till inläggetVärdelös
Kopiera hit vad de står, för ja kan inte ladda ner :o
↗ till inläggetJag kan inte heller se
Vill du vara med i diskussionen?
Bli medlem Logga in