💬
Logga in
Fuska.se

Min Konstiga Berättelse

42 svar · startad

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #1

skriv gärna något mer på berättelsen

_sgshh.doc

Nivå 5 · Fuskare

Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.

Nivå 10 · Veteranfuskare

Funkar inte att ladda ner. :(

Nivå 4 · Lärling
↗ till inlägget

Funkar inte att ladda ner. :(

GORILLA: Kan du inte skriva berättelsen i ditt inlägg?

Nivå 7 · Fuskare
↗ till inlägget

Det var det sämsta jag någonsin läst. Plugga grammatik och stavning men framför allt - LÄS BÖCKER, det är så du lär dig på riktigt hur man använder det svenska språket i litterär form.

Tjenare Tolin!! (roligare än din berättelse)
29 Apr 2009
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #6
↗ till inlägget

gjorde bara något på 20 minuter hade inget att göra
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Tjenare Tolin!! (roligare än din berättelse)

Något sådant finns inte :P
Nivå 10 · Veteranfuskare

Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?

*ironi*

Senast ändrad:

Nivå 2 · Novis
Trådstartare #9
↗ till inlägget

Den var jättebra! LOVAR!!1 Min pappas kompis kusins brossa jobbar på ett bokförlag! Ska jag fråga han om din får vara med där?

*ironi*

Tack :lol:
Nivå 5 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*ironi*

OMG Raeven vad gör du, småungarna fattar ju inte ironi!
Nivå 3 · Lärling

Det var den absolut sämsta berättelse jag någonsin har läst i hela mitt liv. Ärligt talat tror jag att jag skulle kunna slänga ihop bättre på 20 minuter. (Inte för jag tänker gör det) Plugga grammatik, som Tolin sa.

Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*ironi*

Haha, precis xD Njae, den sög tyckte jag.
Nivå 8 · Veteranfuskare

kan inte heller se.. kan någon skriva vad han skrev?(exakt)

30 Apr 2009
Nivå 2 · Novis
Trådstartare #14

skriv gärna något mer på berättelsen!!!

eller gör den roligare

20 May 2009
Nivå 3 · Lärling
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*ironi*

Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!
21 May 2009
Nivå 6 · Fuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

*ironi*

Du "Tolin" om du nu heter det.Om han kanske inte gjorde den bra so what?Om du nu är så bra så skriv den bättre då eller tyst!Han är ingen Småunge om han kan skriva en berättelser,jag har inte precis sett"Kolla Tolins berättelse den äger" han kanske inte stavar rätt eller nåt men det är inget att skriva om!Vi fattade första gången du skrev"Den sög"!

Tror han kan se på berättelsen hur gammal han är, eftersom alla i stort sett lär sig hur man ska skriva berättelser i skolan, men inte om han kanske är 9 år. Jag menar, t.ex, som på ditt sett du skriver. Du gör inte mellanrum mellan dina utropstecken.
Nivå 2 · Novis

Filen går inte att ladda ner kan någon mirror/paste vad han skrev?

23 May 2009

Värdelös

24 May 2009
Nivå 1 · Novis
↗ till inlägget

Värdelös

Kopiera hit vad de står, för ja kan inte ladda ner :o

Nivå 13 · Mästerfuskare
↗ till inlägget
↗ till inlägget

Värdelös

Kopiera hit vad de står, för ja kan inte ladda ner :o