Layton Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Hej! Jo, på fuska.se har jag märkt att det blir konstigt när man gör vissa saker. När man tex skriver " citattecken i en kommentar så här till exempel: Vad menar du med "BFE". Så står det: Vad menar du med "BFE". Jag tycker det är väldigt irriterande! En annan sak är att när jag skriver ett fusk eller i ett inlägg och råkar skriva så här: "gåtillstaden" så vill jag ju göra mellan rum så det står "gå till staden", men då försvinner bokstäverna när jag gör mellanrum, vilket inte brukar hända på andra program. Skulle någon moderator kunna fixa detta? Det skulle bli lite bekvämare för mig att skriva då. MVH The Queen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptomex Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Angående mellanrum saken.. När du skriver din mening, gör mellanrum redan då. Men att vissa bokstäver försvinner verkar vara något tillfälligt för dig. Sedan det här med "dessa" så vet jag inte vad för fel du får för att jag råkar inte ut för något liknande. Gör så här, rensa dina cookies så kanske det blir bättre. Ps. Det är bara administratörer som kan ändra saker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Layton Skrivet 28 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Tack, men vad är cookies? Och, jag har sätt att andra haft problem med "de". Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 28 April 2009 Rapport Dela Skrivet 28 April 2009 Tryck på Insert för att ändra det där med att bokstäverna försvinner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.