JosJuice Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Mr. Mudkip 2 är ett oseriöst spel som jag har gjort. Det har varit som en liten paus från Pokémon Island, så att jag kan jobba bättre på det senare. Ladda ner: http://www.mediafire.com/download.php?zjrzmwnidjz Ladda ner för Vista: http://www.mediafire.com/download.php?milzmnzgn0x Om du vill spela ettan finns den här. Tvåan har mycket mer gameplay än ettan. Redigerat 29 April 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Redan klarat det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Du har ju spelat det tidigare... Har du provat Hard Mode? Redigerat 29 April 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Poesi Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 Nej, och jag vet att du vet att jag har spelat det innan. Fast jag hoppar Soap Dragon... :blush: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 29 April 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 (redigerat) Soap Dragon på level 8? EDIT: Fick ditt svar. Redigerat 29 April 2009 av JosJuice Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ranjo Skrivet 29 April 2009 Rapport Dela Skrivet 29 April 2009 grymt som vanligt, JosJuice ^_^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 4 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Fatta inte hur man ska klara Soap Dragon :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 4 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Maj 2009 Fatta inte hur man ska klara Soap Dragon :(Ehh... Du skjuter på den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wetterl Skrivet 6 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 6 Maj 2009 (redigerat) Yay, lyckades vänta tillräkligt länge medans jag sköt Redigerat 6 Maj 2009 av Wetterl Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
slapparen Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 Josjus har du lagt upp spelet nån stans på om fuska, om inte GÖR DET SNÄLLA!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
JosJuice Skrivet 10 Maj 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 "På om fuska"? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 10 Maj 2009 Rapport Dela Skrivet 10 Maj 2009 f*n, exe-filer funkar inte på Mac. >.< Är det ett flashspel? I så fall kan du väl lägga ut det på Newgrounds. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg