wörm Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 någon som har bra genvägar till The Maw (sista banan på Halo) alltså när man ska åka bil. det går inte :( tacksam för svar :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star Gazer Skrivet 8 April 2004 Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 det e ju bara gasa på tills du klarar det! :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wörm Skrivet 8 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 8 April 2004 det har jag gjort typ några gånger :P men det har inte gått så bra... är det enklare på PC? funderar på att köpa Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unreal Skrivet 9 April 2004 Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 jag har varvat det på legendery på xbox och du ska inte köra full fart hela tiden till ex släpp gasen vid tunnlar och hopp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wörm Skrivet 9 April 2004 Författare Rapport Dela Skrivet 9 April 2004 okej. tack!! ska försöka med det när jag får tid Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pho Skrivet 12 April 2004 Rapport Dela Skrivet 12 April 2004 jag har spelat hos min kompis vi är på näst sista banan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 Det är bara att gasa på men om du kör 2spelare kan ni köra båda två och om nån gör ett mistag då så kan den andra fortsätta. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
-MGS- Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har klarat det på legendary kör allt vad du kan sen klarar du det. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 13 April 2004 Rapport Dela Skrivet 13 April 2004 jag har klarat det på legendary kör allt vad du kan sen klarar du det. legendary hur f*n :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 (sniff @ 13/04-2004 20:04:35) jag har klarat det på legendary kör allt vad du kan sen klarar du det. legendary hur f*n :huh: Det har jag också gjort. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 14 April 2004 Rapport Dela Skrivet 14 April 2004 Den banan är en av de enklaste. Den enklaste är första banan, sedan så kommer nog the maw för mig. Kanske för att den är så rolig :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vet_inget Skrivet 18 April 2004 Rapport Dela Skrivet 18 April 2004 Rolig??? Asult refil e roligarst av alla!!!!!!!!! Specielt om man e snabb i slutet för då får man en Banshee!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg