Secred Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 Rolig??? Asult refil e roligarst av alla!!!!!!!!! Specielt om man e snabb i slutet för då får man en Banshee!!!! Jag har typ spelat den så mycket att det är den bana som jag helst inte skulle vilja köra :D fast det är roligt att köra banshee, det har du rätt i. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pettson3 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 kör så det ryker!!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dragon_66 Skrivet 19 April 2004 Rapport Dela Skrivet 19 April 2004 på första snöbanan brukar jag åka banhshe Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Secred Skrivet 20 April 2004 Rapport Dela Skrivet 20 April 2004 någon som har bra genvägar till The Maw (sista banan på Halo) alltså när man ska åka bil. det går inte :( tacksam för svar :D Det finns ju två genvägar precis innan två kurver, som du säkert redan har märkt. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Xboxplayer Skrivet 21 April 2004 Rapport Dela Skrivet 21 April 2004 Genvägarna är onödiga man fasnar bara i dom, har klarat det på legendary utan genvägar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
*REX* Skrivet 25 April 2004 Rapport Dela Skrivet 25 April 2004 I cant help you.Jag har bara kört Halo en gång. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg