eeewwhh Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Hej, det är så här att jag bara kan logga in på wow-europe.com men inte på själva spelet.. Vet nån felet? Min realmlist ser ut så här : set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com och det är så det ska vara antar jag? vad kan jag ha gjort fel? Jag har testat byta lösen, funkar inte.. Hjälp. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ExorZ Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Hej, det är så här att jag bara kan logga in på wow-europe.com men inte på själva spelet.. Vet nån felet? Min realmlist ser ut så här : set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com och det är så det ska vara antar jag? vad kan jag ha gjort fel? Jag har testat byta lösen, funkar inte.. Hjälp. Vad står när du inte kan logga in? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst MacGyver Skrivet 30 April 2009 Rapport Dela Skrivet 30 April 2009 Hej, det är så här att jag bara kan logga in på wow-europe.com men inte på själva spelet.. Vet nån felet? Min realmlist ser ut så här : set realmlist eu.logon.worldofwarcraft.com set patchlist eu.version.worldofwarcraft.com och det är så det ska vara antar jag? vad kan jag ha gjort fel? Jag har testat byta lösen, funkar inte.. Hjälp. Vad står när du inte kan logga in? Att han har fel Acc/PW. Det är f.ö. ett recruit a friend acc i 10 day trial form. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg