DonaldDuck Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Zaros er cål. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
pjoelj Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Zaros er cål.All hail Zaros, lord of pure evil! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
evokia Skrivet 22 November 2009 Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Bandos :) Bandos är väl ingen gud? Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars. ^^ Det var som tusan.. Trodde bara att armadyl var den enda guden mellan bandos och armadyl. Vaför skulle Bandos då vara med i GWD? Ingen aning faktiskt. Kanske bara var ett monster som var med i kriget. om du har gjort qeusten om dorgeshun och the chosen commander så får man veta i qeustet att big high war god är bandos Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 22 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 22 November 2009 Jag gjorde denna tråden när jag var free. Kännde bara till Saradomin/zamorak och Guthix Jag gillar bandos mest nu! Men jag gillar inte gudarna på Runescape så mycket. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Zamorak o Guthix ^^ Mest guthix (tack vare thenoobshow) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Nacke3000 Skrivet 26 November 2009 Författare Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Haha thenoobshow äger! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
dickcheese Skrivet 26 November 2009 Rapport Dela Skrivet 26 November 2009 Japp, han gör Guthix så ****** rolig ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Undead Skrivet 5 December 2009 Rapport Dela Skrivet 5 December 2009 Bandos, men om man skall välja mellan de där 3 är det Saradomin. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aurix Skrivet 23 December 2009 Rapport Dela Skrivet 23 December 2009 (redigerat) Bandos :) Bandos är väl ingen gud? Bandos (also known as the Big High War God, Goblin God and Sky Goblin by the goblins) is a god of war and the deity of many of Gielinor's less intelligent races such as goblins and ogres, although orks and some ogres at least know his name (according to the High Priest in Land of the Goblins). Until recently, Bandos was almost completely forgotten by the humans of Gielinor due to his disappearance after the God Wars. ^^ + Att bandos har ett God sword. Bandos ftw! Open Tibia | Download Tibia Redigerat 23 December 2009 av Aurix Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
drmusicz Skrivet 27 December 2009 Rapport Dela Skrivet 27 December 2009 GUUUUUUTHIIXXX! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svedda Skrivet 28 December 2009 Rapport Dela Skrivet 28 December 2009 Med tanke på vad som har hänt i några quester (bla Temple at Senntisten) så lutar det lite åt Zaros, men annars är det Guthix. Och Zamorak är bland dom gudar jag minst gillar. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 3 Januari 2010 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2010 Zamorak är en bra gud som jag vet :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg